Kennismakingsweek Hogeschool

Dit jaar begin ik aan een nieuwe studie en ga voor 't eerst naar de hoge school. Je hebt daar een kenningsmakings week, je gaat met je klasgenoten een kroegentocht doen, kamperen en leert elkaar kennen, hartstikke leuk dus. Het zijn ook mensen die dezelfde studie doen. Ik ben zelf wel makkelijk in contact maken, maar het lijkt me wel leuk om daaraan mee te doen. Het vervelende is alleen dat het nogal duur is, het kost 85 euro en je bent ongeveer 4 dagen weg. Nu zit ik te twijfelen of dat het wel waard is, wat vinden jullie?

Ja, het is het waard. Gewoon doen, anders zit je zometeen met het geval dat iedereen elkaar al kent en jij er tussen komt.

dat^

Ik vond het geen zak aan, heb het bij mijn tweede studie ook overgeslagen. Je moet er maar van houd I guess.

85 euro voor 4 dagen vind ik overigens wel mee vallen.

Het valt opzich ook wel mee, maar ik moet het zelf betalen als ik er heen wil. En dan is het opeens wel veel haha.

het is het zeker waard
als je niet meegaat krijg je er later misg spijt van
en zo ga je lekker het jaar in
en de prijs valt idd egt mee voor 4 daagjes

het is het zeker waard
als je niet meegaat krijg je er later misg spijt van
en zo ga je lekker het jaar in
en de prijs valt idd egt mee voor 4 daagjes

Jaa, doen! Het is het echt waard, sowieso is alles geregeld qua eten, activiteiten etc. etc., dus dat is het geld dan meestal ook waard hoor!
Wanneer je dan echt les hebt, ken je de mensen ook een beetje, erg handig.

Mijn introweek is zelfs verplicht. En ik betaal 135 euro voor 4 daagjes .__.

Voor welke school is het?

Whut? hoe oud ben jij dan?

Ik heb vorig jaar ook intro gedaan voor de uni, was wel erg leuk! Ik ga nu naar een andere uni maar van mij hoeft het dit jaar niet. Was wel leuk voor 1 x:P De opleiding van mij is sowieso heel klein dus ik ben niet echt bang dat ik geen contact maak en ik heb al overal een rondleiding gehad etc =) Dus weet waar alles is.

Ik ben 22 en ik begin in september aan een studie op de kunstacademie.
De introweek is op Vlieland en we krijgen volgens mij al opdrachten en belangrijke info tijdens de introweek, dus ik denk dat het daarom verplicht is.

Ik dacht al; Je gaat me nu niet vertellen dat je pas 17 bent en naar je opleiding toe gaat, want ik had je wel in de 20 geschat met je antwoorden op topics, haha :’).
En ja, dat lijkt me wel. Ik krijg in mijn introweek ook informatie; de eerste dag en voor mij is het ook verplicht.

Ik moet zelfs iets maken van een bezem en een stuk tapijt en dat meezeulen naar het eiland .__.
Like wut?