kennismaken met je schoonouders.

Haha, ja ik ook. Niet dat hij mijn vriend is, en dat ik dus schoonouders heb, maar ja :’)

Ik zag zijn ouders op een feest alleen niet hetzelfde feest waar wij waren haha.
Hun hadden in de grote zaal een feest en wij in de kleine zaal dus zijn we even naar de grote zaal gegaan naar zijn ouders, was wel eng maar fijner dan het thuis zou zijn denk ik.

Mijn ontmoeting was niet zo best… Mijn vriend had een zuigzoen in zijn nek en daar kreeg ik direct een hele preek over…

waren ze boos dan?

Ik heb ze gisteren voor het eerst ontmoet. Was wel zenuwachtig, maar ze zijn echt super aardig (kan ook niet anders hadden ze nooit zo’n leuke zoon gehad). Gewoon jezelf zijn en dan komt het vanzelf goed, anders val je vanzelf door de mand

Ja, maar zijn ouders zou onwijs streng hoor!

ik heb ze zaterdag ontmoet, en het was echt heeeel leuk!
alleen had ik enorme badhair day…

haha, lekkere binnenkomer zo’n preek! ik zou echt nooit meer terug durven gaan

Gewoon jezelf zijn, en anders daar zo min mogelijk van afwijken. Wees spontaan, beleefd, luister aandachtig naar verhalen die de ouders vertellen en stel hierbij vragen. Bied aan om zijn moeder mee te helpen met dingen als de tafel dekken enzo, en doe VOORAL niet klef met vriend voor hun neus. Dat is, tenminste bij buitenlanders, echt not done.

En qua kleding kan veel, als het maar niet slutty is. Te hoge hakken kun je beter niet aandoen.

Alles boven alles heeft dit bovenstaande mij persoonlijk niet veel geholpen, maar dit hoort meestal wel te werken haha. Succes :3

oh het gaat gewoon vanzelf
de mijne zijn best aardig maar echt totaal niet zoals mijn ouders
dat kan best kut zijn XD

@xxx1994: ik zag er ook onwijs tegenop, vooral omdat hij al zei dat zijn moeder had gezegt dat ze me erop zou aanspreken…

Haha ik mis mn schoonmoeder soms meer dan mn exvriendje. Damn, wat was zij een topvrouw! Ik kon beter met haar omgaan dan met mijn eigen moeder… Helaas spreek ik haar lang niet zo vaak meer sinds het uit is. Ik mis haar…