kennismaken met je schoonouders.

Aangezien ik hier nog geen topic over had gevonden, heb ik er maar 1 aangemaakt.

Hoe maak je nou perfect kennis met je schoonouders?
zet hier je tips neer, over bijv. wat je het beste aan kunt trekken of hou je bijv. het beste je make-up kunt doen!

Ik denk dat je het beste gewoon jezelf kan zijn hoor :wink:

heb ik gister gedaan :’)!
was eigenlijk niet de bedoeling, maar ik was rond half 1/kwart voor 1 nog bij hem thuis en toen kwamen ze ouders ineens weer. Toen moest ik me wel voorstellen haha :’) daarna direct naar huis gegaan, dus kreeg niet allerlei lastige vragen. Ik denk dat je ook gewoon t beste jezelf kan zijn, je anders voordoen heeft niemand wat aan.

Ik heb buitenlandse ‘schoonouders’
Was bij hem in huis en ze kwamen toen ineens binnen (ze waren weg dus kwam ik de eerste keer bij hem thuis).
't was toen zomer, harstikke bloedheet, dus ik had best wel een bloot shirtje aan, en ik zag die mensen kijken van kindbedekje ofzo
Die ouders zijn strenggelovig moslim haha. :cold_sweat:

duhhss…

Ik heb woensdag kennis gemaakt, ik was van tevoren best wel zenuwachtig maar dat bleek helemaal niet nodig te zijn! Superlieve ouders haha.

Het beste is gewoon jezelf zijn!
Je moet er natuurlijk een beetje verzorgd uitzien, maar wel op jouw manier!
En een beetje beleefd doen is ook wel handig, maar op zich moet je altijd beleefd doen dus dat is niets nieuws hoop ik :stuck_out_tongue:.

Ik heb 2 maanden geleden kennis met ze gemaakt, ik was best zenuwachtig, haha. Maar volgensmij vinden zijn ouders mij wel aardig. Bovendien maak ik hun zoon gelukkig, dus ze kunnen ook nauwelijks anders (A).

Je kunt het beste gewoon jezelf blijven want doe je dat niet, na een paar weken val je toch wel door de mand. De eerste keer dat ik ze zag was voor hun onverwachts, ze wisten namelijk niet dat ik er was, ze waren een weekendje weggeweest. Ze waren wel heel enthousiast en het eerste wat die moeder zei: “Aaah het meisje waar we zoveel over gehoord hebben!” Dat was wel heel leuk. Maar ze zei niet zoveel behalve de standaard vragen, maar nu kan ik het heel goed met haar vinden en we praten heel veel. En die vader is ook kei aardig. Echt topmensen, voel me helemaal thuis daar.

ooh, dat is altijd best eng xd.

Best eng inderdaad, maar zoals eerder gezegd is jezelf zijn het beste! Je kan natuurlijk wel zorgen dat je er netjes uit ziet, maar dan wel in je eigen stijl.

ik spuugde op zijn hoofd en zei hallo

Haha… nou da’s alweer 4 jaar terug. Maar ik weet nog wel dat we van de Mac kwamen en toen zei me vriend ineens (hij woonde al op zichzelf) moetst nog wat bij zijn ouders ophalen.
Dus ik was onvoorbereid en hartstikke nerveus en ik wilde echt niet. Maar het stond ook stom om in de auto te blijven zitten.

Me haar zat in een grote knot op me hoofd geplant, geen make up en ik had veel te grote Adidas slobbertrui aan. Maar ik kwam er niet onderuit. Ik heb echt een half uut zitten jammeren in de auto dat ik echt niet wilde, maar goed, heb me uiteindelijk toch maar overgegeven. En ik was zooo zenuwachtig.

Achteraf nergens voor nodig, zijn superlieve mensen bij wie ik nu ook in me eentje wel eens koffie ga drinken. Maar ik had toen echt het gevoel dat ik door een keuring heen ging.

haha toen ik dit las moest ik lachen, ik knoeide mijne met mn thee haha

hahahahahaha

ik kwam een keer op zondagavond bij hem, hij kwam half dronken van de voetbalkantine, ik achter hem aanrijden en toen stelde ik me voor en toen zei die tegen zijn moeder; dit is het meisje waar ik vorige week ben blijven slapen

die moeder is zo’n schatje, zij smst mij gewoon en alles, haha!

ik heb gisteren mijn schoonouders voor het eerst gezien :grinning: echt lieve mensen!

Ik zag zijn ouders op de derde date, nog niet eens toen we officieel iets hadden.
Het was eigenlijk best gezellig, een beetje onwennig in het begin. Ik kwam binnen en ik werd meteen de huiskamer binnengeloodst, waar zijn moeder en zusje zaten. Dat was wel even ongemakkelijk, maar 's avonds toen we even wat drinken gingen halen zat zijn moeder aan tafel en hebben we daar ruim een uur met haar zitten praten. Toen we weer naar boven gingen zei ik tegen m’n vriendje: “Wat is je moeder een schat, zeg!” Hoor je hem heel droog: “Nou, jij hebt er in dat ene uur meer uitgekregen dan ik in negentien jaar.”

Die moeder was ook vol lof over me tegen mijn vriendje achteraf. :'D

haha, ik heb ooit met een jongen gedate waarvan ik de ouders al op de eerste date te zien kreeg.

Ik zag zijn ouders toen ik hem voor het eerste zag, haha. Met Nieuwjaar voor zijn huis. Daar was dus niets spannends aan.

Gewoon jezelf zijn inderdaad, komt vanzelf wel goed :wink: