Kenningsmakingsgesprek Stage

Hallo meiden!

ik heb morgenochtend een kenningsmakings gesprek op een peuterspeelzaal.
Ik heb een vraag weten jullie mischien wat je allemaal mee kan/moet nemen ik dacht zelf aan een cv je portfolio map?
jullie enig idee
mensen die al vaker een kenningsmakings gesprek gehad hebben.

Alvast bedankt,

Groetjes xxx

Ik zou alles meenemen waarvan ik denk “dat heb ik misschien nodig” aangezien het minder erg is als je meer mee hebt dan wanneer je minder mee hebt. :slightly_smiling_face:

gewoon de papieren die je op de stage nodig denkt te hebben lijkt mij wel genoeg.
Veel succes alvast (:

Verklaring omtrent gedrag (als ze daar om vroegen)?

helpp!!!
wie heeft er nog tipss

en k durf nieett;)

Gewoon openminded erheen gaan, interesse tonen, vragen stellen, maar ook weer niet alleen het woord nemen. Het zijn vaak vriendelijke mensen (zover ik heb meegemaakt) omdat zij met kinderen werken etc.

het valt wel mee hoor! ik heb het zelf 3 keer gehad nu, ik nam nooit wat mee alleen een agenda voor mijn tijden enzo, maar zij leggen vaak dingen uit en dan krijg je rondleiding enzo! Ik heb nooit een portfolio ofzo mee moeten nemen…
succes alvast! :grinning:

k ben zo bang dat ze me niks vinden:(

Misschien kan je wat vragen opschrijven en voor jezelf beantwoorden, die hun misschien aan je zouden kunnen stellen. Bv. Waarom je graag met kinderen werkt? Dan hoef je niet zenuwachtig ter plekke wat te zeggen.