Kennen jullie Kunstbende al?

Hallo meiden!

Ik ben werkzaam bij Kunstbende Utrecht en zou dit graag bij jullie onder de aandacht brengen.

Kunstbende is dé wedstrijd voor jong en creatief talent in de leeftijd van 13 t/m 18 jaar. Jongeren kunnen meedoen in acht verschillende categorieën:
DJ, DANS, EXPO, FASHION, FILM&ANIMATIE, MUZIEK, TAAL en THEATER&PERFORMANCE.
Er wordt in elke provincie in Nederland een voorronde georganiseerd, de winnaars hiervan gaan naar de grote finale op 3 mei in de Melkweg(!) in Amsterdam.

Het is een super vette kans om met je talent op een groot podium te kunnen optreden en in contact te komen met professionals. Er zijn hele vette prijzen te winnen en in de jury zitten allerlei BN’ers.

BN’ers als Jan Kooijman, Floris (de winnaar van SYTYCD) en Claudia de Breij zijn je al voor gegaan!

Ik ben heel benieuwd wat jullie er van vinden en of jullie mee zouden willen doen in één van de catogorieeën! :slightly_smiling_face:

Ik twijfel al een tijdje om mee te doen in de categorie taal, maar doe het telkens niet. :’)

Ben helaas te oud :frowning_face: Jammer dat ik niet wist dat het bestond toen ik nog tot de doelgroep behoorde.

Sorry, maar reclame is niet toegestaan op GS.