Kennen jullie iemand waarmee je alles kan delen?

Ik weet het niet. Ik heb wel een paar super goede vriendinnen maar niemand waarmee ik echt alles durf/kan/wil delen. Jullie?

Ja, dit wil niet zeggen dat ik ook alles met haar deel maar ik weet dat het kan.

Ja, sinds een aantal jaar nu

Nee

Ik deel ook echt alles met mijn vriend, nog nooit een vriendin gehad waarmee ik alles deelde zoals met mijn vriend, ik kan hem echt alles vertellen en het voelt ook altijd goed :slightly_smiling_face:

Nee en ik moet zeggen dat ik daar op sommige momenten echt van baal.

ja, die heb ik. :hugs:

Ja en nee. Ik heb wel een vriendin waar ik alles bij kwijt kan, alleen die koppelt altijd alles gelijk aan haar eigen leventje.

Ik wel. Mijn beste vriendin die ik al 11 jaar ken, zij weet echt álles over mij

Ik kan ook alles met mn vriend delen en bespreken, hij is echt mijn beste vriend. Voordat ik iets met hem had had ik ook niet echt een vriendin ofzo met wie ik alles kon/wilde bespreken.

Alleen met mijn GS whatsapp meiden<3 :bowing_man:

Ja, mijn vriend.

Ja, mijn beste vriendinnen.

Ja, met sommige gs’ers.

In het ‘echte’ leven niet. Nja, tegen mijn beste vriendin kan ik wel dingen zeggen, en dat houdt ze ook wel bij haar. Maar ze neemt het nooit echt serieus ofzo. Dus daar vertel ik niet heel veel meer tegen.

Ik denk niet dat er iemand is waarmee je letterlijk alles kunt delen, maar wel personen waar je veel mee kunt delen. Die persoon voor mij is mijn moeder.

Ja, mijn oma, mijn vriend, twee heel goede vriendinnen.

Mijn vriend is ook mijn beste vriend. Ik kan echt alles met hem delen.

ja maar dat doe ik niet