Kennen jullie de site boutiques al?? :]

Heey allemaal!

Ik was vandaag op youtube, en kwam mensen tegen die over een mode site vertelden. Ze hadden het over deze site, het is in principe een soort van machine wat jouw stijl bepaalt, omdat je een soort van vorm invult met dingen die je haat en waar je van houdt. Het geeft daarna allemaal mooie kleding stukken weer en foto’s

http://www.boutiques.com/

Zelf vind ik het een hele leuke site omdat je er uren kan zitten en allemaal leuke kleding bekijken, en je kan ook naar andere boutigues kijken. zelfs naar die van bekendheden!!

Om te beginnen moet je naar your boutique. En vanuit daar kan je weer verder, het is ook heel makkelijk om een account te maken omdat je bijna geen info hoeft in te vullen. Ik vind het een topsite :]

Kennen jullie deze site al? zo ja, wat vinden jullie ervan? Plaats hier je mening :slightly_smiling_face:

up

ok, ik denk dat niemand deze site leuk vindt XD

is dit geen reclame ?
maar wel leuke site ja (: !

nee dit is geen reclame xD
Iemand had het erover op youtube. en ik vond het wel leuk, dus wilde dat ff delen :]

Vind het leuk, maar ze baseren alles op designer-items die onbetaalbaar zijn. En mijn stijl weet ik toch al dusja

ja oke, maar het is toch leuk om naar dingen te kijken, en daar je stijl dan vanaf te baseren. En je kan ook look-a-like’ s zoeken (:

Heb even gekeken, het ziet er leuk uit. Misschien ga ik een account aanmaken.

ja heb ik ook gedaan :slightly_smiling_face: