kenmerken geslaagde/mislukte date

Gewoon, ben ik wel benieuwd naar!
Hoe kan je opmerken dat de date geslaagd was, en hoe eigenlijk dat het grandioos mislukt is? En dan meer uit het punt van de jongen zegmaar,
hoe kan je aan hem en zijn gedrag opmerken dat hij het leuk vond of juist geen interesse had. (hoe hij deed tijdens de date)

Nee ik heb geen persoonlijke situatie en ik ben ook niet op zoek naar ‘‘vraag het hem als je het wil weten’’. Dat is inderdaad de beste manier denk ik, maar ik vraag me af of je dat ook aan ze gedrag kan zien en dan hoe.

mwah, ik weet eigenlijk niet zo. Maar ik had wel een keer met een jongen afgesproken, die ik kende via internet. Hij zei na anderhalf uur al van : `hoe laat moet je thuis zijn?`, `hoe laat gaat je trein?`Dus toen merkte ik wel van dat hij wilde dat ik wegging en dat de date niet zo geslaagd was. Alhoewel ik toen ik thuis kwam wel gelijk allemaal smsjes kreeg, van oh je bent zo leuk . dus ik weet niet echt wat hij dacht…

Herkenning. Ik had ook een date, was 6 uur lang met hem, daarna smste hij dat hij het leuk vond en daarna heeft hij nooit meer wat laten horen. Dus sorry TS, ik kan je niet helpen.

Ik denk dat je zelf wel aanvoeld of een date geslaagd is of niet.
Dat kan voor iedereen anders zijn. Als jij het gevoel hebt dat het heel gezellig was en de gesprekken interessant waren, kan hij daar heel anders over denken.

Voor een groot deel eens met Lacrima. Als er geen ongemakkelijke stiltes vallen, als je voelt dat het klikt, als je met hem kust (haha duh)…

toen ik een date had met mijn (nu vriendje) crush smste hij meteen na de date dat het zo leuk was en wanneer ik weer kon? dus dat gezever met zoveel dagen wachten vind ik ook niet echt kloppen.

nou liefde maakt blind he, maar vaak zijn dingen als: ik ben moe, hoe laat is het?, hoe laat gaat de trein/komen je ouders ect. slechte voortekenen…

verder hoor je vast wel of het leuk was, right?

als hij je nummer vraagt, of als hij zegt dat hij op die date zegt dat hij al zin heeft om nog een x met je af te spreken

Haha ik heb een keer tegen iemand gezegd ‘ik ben moe’. Maar hij was er al vanaf 7 uur en toen was het 4 uur 's ochtends, en het was een eerste date :‘D Was wel gezellig though maar ik was gewoon echt moe :’)

Toen ik de eerste date had met mijn vriendje smste hij na 1 minuut: ‘Je bent zo lief! Ik hoop dat we snel weer wat kunnen doen.’ Hij wilde toen ook echt geen afscheid nemen van me. Heel schattig. Ik denk dat dat wel een kenmerk is dat hij het leuk vond. Gewoon heel lief en voorzichtig doen en meteen smsen.
Ik heb ook een keer een date gehad met een jongen die totaal geen interesse in me toonde en alleen maar om zich heen zat te kijken. Toen dacht ik ook van, oké?.. :’)

Nou, als hij wat van zich laat horen en laat merken dat hij je leuk vindt = geslaagd. Laat hij niks meer van zich horen/ doet kort af = niet geslaagd… ?

Na de date idd aan wat hij laat horen. Ik denk tijdens niet echt, want iemand kan natuurlijk ee nslechte bui hebben of een wat meer gesloten karakter, waardoor het lijkt alsof hij het niet leuk had.

Lastig te zeggen. Tijdens de eerste date met mijn vriend dacht ik ook dat hij me niet op die manier leuk vond. Toen we afscheid namen zei hij dat hij me morgen zou smsen, maar ik kreeg na een uur al een smsje dat hij het superleuk vond en graag nog een keer wilde afspreken. Dus ik denk dat je het pas echt weet na de date.

Ik had ergens gelezen dat als je niet van iemand hoort binnen twee dagen na de date, er weinig kans op slagen is.

ik had een keer een date en dat ging goed, dus we zouden nog een x afspreken, dus ik smste hem met gaan we nog een x afspreken en hij zei sorry ik voel me niet zo lekker misschien andere keer, maar uiteindelijk bleek dat die echt ziek was en werd die uiteindelijk toch nog mn vriendje dus ja het is moeilijk om te weten

Geslaagd :

• Jullie kunnen niet stoppen met praten
  • De tijd gaat erg snel voorbij
  • Jullie lachen de hele tijd
  • Eindigt met een zoen
  • Je krijgt meteen na de date 'n smsje dat het leuk was en of er een vervolg komt

Mislukt :

• Zo’n grote stilte dat er bijna een droge plantenbal voorbij waait
  • Na 3 dagen nog steeds niks van hem horen
  • Hij zit aan je lichaam terwijl jij niet hebt aangegeven dat het oké is

Hmmm dat van dat ie meteen wat laat horen is ook niet altijd zo hoor.
De meeste jongens zijn ook onzeker & wanneer JIJ niets van jou laten horen kunnen ze ook al denken van ‘oh misschien viel ik tegen’. Bij de jongen waarmee ik nu heb , na onze ‘eerste date’ - we waren gewoon nog vrienden was er geen kus gekomen ofzo , ik moest thuis gaan eten dus moesten we weer afscheid nemen maar toen hoorde ik ook3 uur ofzo niets van hem tot ie me stuurde of hij was tegengevallen ofzo … Best schattig! Dus ik denk dat je het tijdens de date zelf wel merkt!

Als hij na de date niks meer van zich laat horen, is volgens mij het duidelijkste signaal? Nou kun jij natuurlijk ook gewoon iets van je laten horen, we leven tenslotte wel in de 21 eeuw. Maar als hij niet of heel kortaf op je berichten reageert is het ook wel duidelijk.

En als je overduidelijk hebt gemerkt dat het een mislukte date was, maar vervolgens wel een berichtje krijgt dat ie t hartstikke leuk vond en nog een date wil, dan wil die seks. Geloof me, been there done that.