Ken jij "The Game" al

Nou ik was dus aan het dansen en opeens riep iemand GAME!
en toen hoorde je iedereen
“Ohh shit!!! nu ben ik af”

Dus ik zat daar zo van wtf…
blijkt het dus een of ander wereldwijd spelletje te zijn:

als je ervan afweet (nu dus) doe je mee. dus jullie doen allemaal mee (als jullie dat nog niet deden )
nou het gaat dus zo : als je denkt een the game, dan ben je af en doe je 30 minuten niet mee. Dan moet je hardop the game zeggen en is iedereen die het hoort af omdat die daar automatisch aan denkt :’)

Nou snap ik niet het nut van het spel maar bij deze heb ik jullie allemaal ingeschreven bij “The Game”! ( als je het nog niet kende)

meer info: http://nl.wikipedia.org/wiki/The_Game_(spel)

[b]The Game
The Game is een gedachtespel, waarbij het de bedoeling is, niet aan The Game te denken. Wanneer een speler toch aan The Game denkt, betekent dat een verlies. Elk verlies moet, volgens de spelregels van The Game, bekend worden gemaakt. The game kan niet gewonnen worden, hoewel er variaties zijn die stellen dat The Game afgelopen is als de Britse premier op televisie zegt: “The Game is over”.

The Game wordt soms beschreven als doelloos en belachelijk, maar ook als een uitdagend spel dat leuk is om te spelen. Vanaf 2008 was The Game wereldwijd gekend door miljoen mensen.
[/b]

Huh, maar hoe weet de ander dat ik daar aan denk?

snap het niet.

Ja ik kende hem al, kan er geen bal van.

Ben ik nou de enige die het niet snapt :stuck_out_tongue: Vast wel (:

Wie dit snapt is een Einstein

omdat je het zegt, dan dringt het tot je door en denk je er aan.

you’ve just lost.

JA I LOST IT
jezus

stom topic x]

Sorry kan het niet zo goed uitleggen, snapte t eerst ook niet maar je moet even die site lezen @ wikipedia!

De ander weet niet dat jij daar aan denkt, maar jij denkt er aan en moet dan aan minstens 1 persoon game zeggen dat die daar ook aan gaat denken en dus ook af is!

Je mag niet aan the game denken, doe je dat wel heb je verloren.
Dat is dus het hele spel.

Nu nog een link naar dat kutlied van Astley en we zijn compleet.

NU HEB IK OOK VERLOREN
EN BEDANKT :frowning_face:

Ik snap het wel, maar het is idd een heel vaag ‘spel’… :pensive: En je zegt zelf gewoon of je wel of niet af bent…

voor de mensen die het niet snappen:
The game is een wereldwijd spel. Als je het uitgelegd krijgt, doe je automatisch mee. Je moet proberen níet aan the game te denken, want dan verlies je. Als je verliest moet je dit aan minimaal één persoon vertellen: ‘I lost the game’ of iets dergelijks. Als je verloren hebt kan je een halfuur niet verliezen en je kan niet winnen!

I LOST THE GAME.
en nu?

oke…
maar hoe kun je winnen dan ? als iedereen zegt i lost the game?
en kan het dan niet zo zijn dat iemand het wel denkt,maar niet zegt en dus niemand wint? :slightly_smiling_face:

huh… ik vind dit echt een faa… en ga echt niet ineens game roepen als ik aan een spel denk XD wtf zeg
ik schrijf me meteen uit als jij ons net insgeschreven hebt XD

je kunt niet winnen :stuck_out_tongue: als iedereen zegt i lost the game bent jij ook af want jij denkt dan ook aan the game :stuck_out_tongue: ( je kunt ook onmogelijk winnen omdat het over de hele wereld gaat)

en als iemand t denkt maar niet zegt speelt die vals

er staat btw ook in de beginpost dat the game niet gewonnen kan worden:P