Ken jij andere Girlsceners in het echt?

Gewoon nieuwsgierigheid, hoor. Geen idee of dit topic al bestaat :slightly_smiling_face:

Ken jij andere Girlsceners persoonlijk?
Zo ja, hoe dan? Heb je ze hier leren kennen (en mee afgesproken?) of kende je ze al in real-life? En heb je het dan echt tegen ze gezegd (van: hee, dit is mijn account) of ben je er hier toevallig achter gekomen dat het iemand is die je kent (door bijvoorbeeld een foto ofzo)?

Brand los :slightly_smiling_face:

Ik ken 3 gsers door hun foto :’)

ohja 1 was er ooit achter gekomen, maar omdat ik om de zoveel tijd mn naam eno veraner weten ze het vaak niet(meer). hoop ik hahah!

Nope, althans, niet dat ik weet :’)

ik ken er eentje in het echt, dat is een vriendin van me. gelukkig zit ze hier niet al te vaak op hahaha. & volgens mij zitten er wel meer mensen die ik ken op girlscene, maar ik hoop dat ze noooooit ontdekken wie ik ben. :'p

nee, en dat wil ik liever zo houden :’)

Ik ken ELAN_VITAL, FRUITXSHAKE, Amandachan, Nagisa via een ‘minimeet’ op een animecon en ik ken nog 4 GS’ers omdat ze bij mij op school zitten, waarvan 2 in mijn klas zitten (:

Vind je dat niet vervelend? Ik bedoel: stel, je zou wat persoonlijkere dingen vertellen/vragen hier, weten zij het ook meteen.

Ja, mijn schoonzusje & nichtje zitten hier. En weet dat er nog een paar meiden uit m’n vorige woonplaats zitten die ik van gezicht ken.

Ja ken er 3 volgensmij omdat die bij mij op school zitten/zaten

Nah, ik heb sowieso niet het idee dat ze al mijn posts lezen en echt persoonlijkere dingen post ik met mijn 2e account haha. Dingen die ik post mogen ze best weten (of weten ze al) (:

Vier vriendinnen en een meisje dat op mijn oude school zat ken ik in het echt.

dubbel

Ik ken LAYANA, FRUITXSHAKE, Amandachan, Nagisa via een meeting ^^

en nog 2 andere waar ik mee op school heb gezeten : p

Ik ken 1 iemand, maar dat is een vriendin.
En ik zag dat ze een keer een foto poste.

Ja, mijn beste vriendin heeft ook Girlscene. (: