Ken je een bekend iemand in het echt?

Stefan dacht ik is al een tijdje geleden toen ze nog in waren haha :slightly_smiling_face:

Haha grappig, ik was vroeger helemaal gek van k-otic. :’)

mijn neef is een rapper niemand zal m wel kennen maar hij heet jiggy dje
een van zn iets bekendere liedjes

ex klasgenootje is profvoetbalster in het damesteam van FC Twente

Mijn oude danslerares deed een tijd geleden mee aan SYTYCD.

Josje van k3 xD

@SexualTicTacToe

Hoe heet ze???

nee, ik vraag me wel altijd af hoe bekende mensen in het `echt`zijn. Want sommige lijken me echt super arrogant

Ehm. M’n vriendje gaat auditie doen voor een film, dus misschien binnenkort! :’)

Een soort van opa van me was profvoetballer (Jaap Stam).
Marissa van het junior songfestival.
Vader is pianist & muzikant
Broer was Nederlands kampioen voorlezen (hahah) en zingt in een koor enzo.
Soort van oom achtig iets is schrijver.
Een tante en twee ooms zitten in een band.
Yes-R.

Tja, verder geen idee.

Ik ken jordy clasie de beste voetballer van feyenoord op het moment woon bij hem in de straat :’) en vroeger bij in de klas gezeten.

Verder woont hier verderop nog een meisje dat mee deed aan antm (denise geloof ik)

Ahw, ken je hem echt?? Hij is leuk… Hoe is hij in het echt?? Ben ik wel benieuwd naar :stuck_out_tongue:

Hij is echt heel lief in het echt, niet zo’n macho als hij zich altijd voordoet. En hij kijkt echt lief :’)

Ahww, ik wou echt dat ik hem in het echt kende. Ben jaloers op jou :stuck_out_tongue:

Hahah, hij is zelfs twee keer op mijn verjaardag gekomen! (:

Hier is een groot topic van :slightly_smiling_face:

Echt!!! Wow, echt vet! Waar ken je hem eigenlijk van??

@Telephonic
Mag ik vragen hoe je Yes-R kent? Serieus zoooo vet

Een wereld beroemde wetenschapper uit australie hij heeft brian nog wat. Kwam eens bij ons geblokte aardappeltjes eten met een kennis van ons vanwege onze slangen en die van die kennis :3

Ik ken Xander de Bousonjé of hoe je t ook mag schrijven, en Wendy van Dijk. Voorderest, heb ik wel veel bekende mensen gezien, maar niet echt dat ik ze ken ofzo…