Ken je een bekend iemand in het echt?

Zoals de titel zegt :grinning: Het gaat niet om één keertje gezien hebben, maar vaker in het echt zien, misschien persoonlijk kennen, misschien zelfs bevriend zijn! Het hoeft niet een internationale superster te zijn, wat minder bekend mag ook (:

Ik begin!

• Ik zit bij Arthur Jussen op school
  • Mijn vader is componist van klassieke muziek en presenteert op Radio 4, maar is niet bijzonder bekend ofzo :stuck_out_tongue_winking_eye:

Brand maar los :grin:

Wie is Arthur Jussen? :’)

Nee, ik ken niet echt hele bekende mensen eigenlijk.

Tsjonge jonge, Kim, als pianiste moet je dat toch wel weten hoor! Jeweetwel, 2 broertjes, heten Arthur en Lucas Jussen, spelen nogal goed piano?

edit: mja, ik ken wel wat “bekende” mensen in de muziekwereld, maar die kennen jullie allemaal niet.

Ghehe een pianist (: http://www.youtube.com/watch?v=izGVdZgKxiM&feature=fvsr bij de wereld draait door.

Haha, wie is Arthur Jussen :stuck_out_tongue:
En nee!

-De actrisse van ‘man van staal’ (Belgische film) was mijn lerares Geschiedenis.
-De actrisse van ‘Bo’ ook een belgische film zat in mijn school
-Zoltan in nl niet gekend denk ik.

Hehe ons pap is bekend in de wetenschapwereld :’)

Jonge, mijn muzieksmaak komt niet overeen met de muziek die ik speel.
Ik kan het ook niet helpen :’)

Waarom speel je dan geen dingen die overeenkomen met je muzieksmaak?

Haha die van mij ook :slightly_smiling_face: Maar dat is altijd zoiets, alleen andere mensen in de wetenschapwereld kennen hem dan, maar daarbuiten niemand. :’-)

Mijn pa zit wel in een band maar die zijn niet echt bekend XD

Mijn moeder is heel bekend in haar vakgebied :’).
En mijn opa was profvoetballer.

Doe ik ook zoveel mogelijk. Maar ik vind klassiek ook mooi, vooral om te spelen.
In klassiek zit veel meer techniek dan de simpele bladmuziek die je op internet vindt. Het is veel mooier om klassiek zelf in te vullen dan een pianosolo te spelen die eigenlijk voor een complete band is bedoeld, snap je. Ik kan geen voldoening halen uit echte jazz bijvoorbeeld, maar wel uit walsen van Chopin. Vraag me niet waarom :’)

Naast het feit dat ik het coveren van goede nummers meestal zonde vind. Ik hou niet van covers over het algemeen. Het is al gebruikt en daar kan je het bij laten. Klassieke muziek kan op zoveel meer manieren gespeeld worden en een simpel Exogenesis-stuk van Muse hoort naar mijn idee gewoon zo te zijn als het origineel. Je verkracht het als je eraan zit.

ik ken ‘‘the difference’’ van de eerste versie van the voice persoonlijk. :’) hoera!
verder niemand geloof ik…

Ik niet maar mijn vader was een collega van Jan Pijnenburg ( drummer Doe Maar)
En dat was niet in de muziekwereld

Ik zat met Dré en Roxeanne Hazes op school haha (:

Het enige was Dré deed was een beetje met een grote groep jongens tafelvoetballen en heel hard schreeuwen enzo. En die Roxeanne was echt forever alone met maar één vriendin omdat iedereen dacht dat ze een bitch was.

Hm, ik heb wel eens iemand van HNTM voorbij zien lopen in m’n dorp maar meer niet :’).

Ik ken iemand die op Lowlands speelde. Verder kan ik even niet snel op iemand komen

Mijn nicht had verkering met iemand van k-otic.
wellicht dat jullie die groep nog kunnen van vroeger.

^ Wie?