Keeping up With The Kardashians

http://www.eonline.com/eol_images/Entire_Site/201402/rs_660x485-140102143720-KUWTK_S9_shows_660x485.jpg

Ik kon niet echt een topic over deze realityserie vinden bij de zoekresultaten, dus bij deze: Het Keeping up with the Kardashians topic. Keeping up with the Kardashians is een Amerikaanse realityserie waarin het leven gevolgd wordt van de familie Kardashian en Jenner met de zussen Kim, Kourtney en Khloé Kardashian en Kendall en Kylie Jenner. Vooral de laatste twee hebben in het voorgaande jaar steeds meer bekendheid gekregen. Momenteel is er een stop in season 9, maar in juni komen er weer nieuwe afleveringen, so be prepaired!

^ Kourtney staat echt heel mooi op die foto!

Vroeger keek ik het weleens, maar nu hebben we geen E! meer en eigenlijk vind ik het nogal overduidelijk gescript… maar soms was ondanks het genep wel grappig (:

Oeh leuk! Aan de ene kant heb ik echt een hekel aan mensen als de Kardashians, maar toch kijk ik elke aflevering. Ik ben een sucker voor drama haha! :grinning:

^ Ik heb precies hetzelfde. Kim vind ik echt een doos. Kourtney ook soms maar de rest is echt leuk!! Ik vind vooral Kris en Scott hilarisch! Kendall en Kylie zijn mijn girlcrushes. :bowing_man:

Kendall en Kylie zijn echt fab. Kim vind ik echt stom, kourthney soms wel en soms niet :’) Kris en Scott zijn inderdaad geweldig haha! Kloe vind ik ook leuk, zij lijkt me wel lief ofzo. En Bruce vind ik ook hilarisch haha.

Nieuwe afleveringen komen op 8 juni!

duurt lang! :frowning_face:

Jaaaa :frowning_face:

http://www.nsmbl.nl/wp-content/uploads/2014/05/Schermafbeelding-2014-05-19-om-11.41.47-610x316.jpg

Ik word verblind door perfectie. Waarom zag ik er suf uit toen ik 16 was? :hammer:

Zondagggg :grinning: :grinning:

Ik wil het steeds helemaal zien maar blijf steeds haken bij seizoen 1 :’) Ik heb ook wat losse afleveringen gezien maar wil het nog steeds helemaal gaan kijken!

Jaaa nieuwe afl. online :grinning:

me 2

^Ik ben gewoon ooit ergens ingehaakt. Oude afl. zie ik als ‘oud nieuws’ en dan vind ik het niet meer leuk haha! Dus ik ben blij dat er nu nieuwe episodes komen.

Jaaa, dat is zo leuk!

up

Ik vind die familie echt zo kansloos :’)

oke, upje. heb niks nuttigs te melden hier.

Ik heb vorig jaar zomer alle aflevering gekeken en sindsdien ben ik verslaafd haha. Het duurt steeds te lang voor de nieuwe aflevering komen. Khloe is mijn favoriet. Wel jammer dat het altijd zo overdreven is.

Kylie’s lippen tho…

Up! Wie volgt er de nieuwe Hamptons spin off?