keep going.

hee meiden gewoon een blog van me… niet echt geweldig maar miss reacties ? :flushed:

Er zijn dingen die je niet ziet, achter een lach een traan van pijn maar soms ook een traan van vreugde. Soms is het leven hard maar altijd blijven doorgaan is het motto. Geniet van de leuke momenten en leer van de moeilijke. Ze zeggen dat je jeugd de mooiste tijd van je leven is al betwijfel ik dat wel eens tenminste, op uitzonderingen na. Liefde dat is een van die uitzonderingen, het is onbeschrijfbaar hoe je van iemand kan houden en hetzelfde gevoel met iemand kan delen. Ook geeft het je weer hoop om door te gaan, als iemand zegt: ik hou van je, weet je dat je niet alleen staat en de hele wereld aan kan. Maar leugens, pijn, gezeik op alles om niets zo zit deze wereld nu eenmaal in elkaar. Wat als alles nu perfect zou zijn… Maar wat is nu een perfecte wereld ? Volgens mij bestaat die niet en anders zou de perfecte wereld doodsaai zijn ! Ach, eigenlijk moeten we niet zeuren verander wat je niet accepteren kan maar accepteer wat je niet veranderen kan.
Carpe diem baby ! Just have fun and enjoy your life.

Ik erger me dood aan de zin: Carpe diem Baby!

Ik nu ook.

Ik vind carpe diem wel een mooie uitspraak :slightly_smiling_face:

Wat betekend CarpeDiem?
Het klinkt als zon snoepje/merk? ;$

het betekend pluk de dag

Ahzo xd.
Ik zeg al het klonk als snoep/ eenmerk ;p
Najaah okee, dan vind ik het best een rare zin,