Keelpijn

Hee,

ik weet niet of ik het hier neer moet zetten, dusja.
sorry als het verkeerd staat…

Maar waar het om gaat;
Ik heb verschrikkelijke keelpijn!
Ben het hele weekeind ziek geweest en nu als ik slik, praat, zing; het doet zoveel pijn!

Morgen moet ik 2 uur zingen voor muziek (op school)
en heb zangles…

Weet iemand iets wat tegen keelpijn helpt?

dankje!
xx

niet naar school gaan/niet meezingen met muziek, hebben ze vast wel begrip voor, als je het een andere keer inhaalt

Nouja, het is niet echt inhalen ofzo xd
Morgen hebben we uitvoering en we hebben daar vanaf de zomervakantie voor gerepeteerd xd
8 van de 11 nummers moet ik in zingen en 5 daarvan ben ik de enige die zingt xd

Heel erg veel kamillethee of groene thee met honing drinken. Dat verzacht de keel. Beterschap!

dan zal ik eens thee gaan zetten :slightly_smiling_face: dankjewel!

Nog meer dingen die helpen??

Dat is lullig. :’)
Strepsils?

Oh die keelpijn had ik ook, alles deed pijn. Na een week trok het langzaamaan weg. Het is ook een van de mogelijke symptonen van Pfeiffer trouwens.

@Moonstone; zal eens kijken of wij die nog hebben, vrees van niet :frowning_face:
@Lacoccinelle; echt:O!? damned, hoop toch niet dat ik dat heb zeg!

ik heb echt NOOIT keelpijn en net NU wel!!!

veel water drinken en keelpastilles nemen :wink:

heel langzaam limonade siroop drinken helpt bij mij altijd / sinaasappel(sap)/ tjaa keelpastilles

succes!

En we hebben geen strapsils ofzo ><
ik ga nu naar de buren xd

Strepsils zijn gewoon keelsnoepjes, dus je kan ook wel andere keelsnoepjes nemen.

Veel kleine beter water drinken, Maar geen melk!
Keelpastilles is onzin, een zuurtje of dropje helpt net zo goed. het gaat erom dat je je heel smeert, doe dat dan ook regelmatig.
Voor de rest je stem bewaren, vooral niet fluisteren!

Salie thee drinken! Niet iedereen vindt het lekker, maar met honing erin is het lekker zoet (en nog beter voor je keel). Hiermee was ik binnen 2 dagen van een hevige keel ontsteking af, en als je het vlak van te voren drinkt is het erg verzachtend.

buren hebben ook niet xd
maar we hebben wel zuurtjes :grinning:
dus die ga ik maar eten :stuck_out_tongue:
en veel thee drinken!

dankjulliewel!!

Sterkte en ik hoop dat het goed gaat !