Keelpijn?

Hai meisjes,

ik heb een probleem, denk ik
ik heb zo’n raar gevoel in m’ n keel.
het doet niet pijn oid, maar ik heb het gevoel dat daar iets zit wat er niet hoort…
als ik in de spiegel kijk zie ik niks& ik als mn mn hand over mn keel ga(dat klinkt raar yea i know) dan voel ik ook niets.
weet iemand wat dit is?
heb het wel eerder aan vriendinnen gevraagd, een paar hebben dr ook last van maar ik maak me meteen heel erg veel zorgen en ga aan rare ziektes denken.
weet iemand wat 't is/kan zijn - hebben jullie er ook last van? en ik weet dat ik zo reacties krijg van: ga naar de huisarts, maar dat maakt me alleen maar banger. ik durf niet eens op internet op te zoeken wat het kan zijn
alvast bedankt! :slightly_smiling_face:

mssg gewoon slijm wat daar een beetje vastzit

je stelt me meteen een beetje gerust :grinning:
thanks.

gewoon veel je neus snuiten, veel thee drinken, en eventueel even beetje stomen als je echt verkoude bent

dan is t zo over

heb jij je amandelen nog?

oke, nu ga ik wss heel dom klinken
maar je hebt neus amandelen en keel amandelen, right?
bij mij zijn de neusamandelen weggehaald…

neem aan dat het over is? wat was het? ik heb nu ook zo’n gevoel als of er iets vast zit. en slikken doet pijn:S

je hebt maar één neusamandel en 2 keelamandelen.

Ik denk dat ik hetzelfde gevoel ook wel eens heb, dan is er bijv een stukje noot ergens blijven hangen. Dan ga ik heel veel drinken en zachten dingen eten, in de hoop dat het meegenomen wordt. Soms helpt het, soms niet.