keelpijn na afspreken met vriend

heei meiden,

ik heb ff een vraagje
steeds als ik een avond met mn vriendje ben geweest heb ik de volgende dag pijn in mn keel.
is er iemand die hier ook last van heeft ? of iemand die weet hoe dit komt ? door het zoenen misschien?

xx

Te veel gepraat?

Nee sorry, ik heb geen idee…

toeval? of was ie misschien verkouden en heeft ie jou aangestoken?

Google?

Google heeft vast geen antwoord op de vraag: ‘‘waarom keelpijn na afspreken met vriend’’. Als we zo gaan beginnen kan elk topic wel een slotje krijgen met als reden dat google het wel weet.

OT: Misschien te veel gepraat? Heb je dit altijd, of de laatste tijd vooral?

Hij kan je aangestoken hebben, of pure toeval inderdaad.

Dus dat je keelpijn krijgt nadat je bij hem bent geweest, alleen bij hem bent geweest en iedere keer weer? Je schrijft namelijk ‘steeds’. Is dit bij hem thuis oid? Misschien ben je allergisch voor iets daar? Huisdieren?

gister was hij bij mij thuis ,…
maar het is iedere keer … hij had geen keelpijn maar hij zegt dat hij dit ook wel eens heeft

het kan zijn dat hij drager is van een virus, hij heeft er zelf geen last van maar kan het wel overgeven aan jou. Wellicht dat jij er niet tegen kunt en last krijgt van je keel. Ik had dat ook bij m’n ex-vriend

zoiets zei mijn moeder vandaag ook.
weet jij iets om er aan te doen ?

misschien was hij wel ziek keelonsteking,dat jij het nu van hem heeft overgenomen.

zou inderdaad jezelf laten testen bij de dokter maar misschien kan hij zich ook laten testen want als hij de drager is valt er bij jou weinig te vinden soms …

Ja dat snap ik maar omdat ik het antwoord niet wist, weet google het wel :slightly_smiling_face:

Ik krijg wel vaker keelpijn als ik veel heb gezoent

Slagroomwolk , enig idee hoe dat kan ?

nou ik ga vanmiddag naar hem toe.
nu maar hopen dat ik morgen geen keelpijn heb

En als het wel zo is, wat dan?

Misschien ben je allergisch voor iets, en is het dan keelpijn aan de lymfeklieren. Dat het pijn doet als je slikt want dan steekt hij je waarschijnlijk met iets aan.

Misschien is 't wel pfeiffer? Even langs de dokter gaan. Een uitgebreid bloedonderzoek kan nooit kwaad.

ik heb geen keelpijn ! :grinning:
wss had hij me de vorige x ergens mee aangestoken ofzo