Keelontsteking

ik heb keelonsteking, hele erge.
weet iemand iets wat mn keel kan verzachten? ik eet waterijsjes als een gek maar het word niet minder ):
en… vinden jullie het verstandig als ik morgen naar school ga?
laat me ff weten wat jullie vinden aub!

ben je bij de dokter geweest?

Nee, niet verstandig.

ik ga er ook nooit voor naar de dokter

Ik pak dan altijd veel honing
Eerste dagen ga ik ook niet naar school trouwens.

net zoals HEARTxCORE…

De laatste keer dat ik het had was ik bij de dokter, en die zij dat ik waarschijnlijk nog op tijd was gekomen, keelontsteking kan zich uitbreiden naar je longen als je er niet op tijd bij bent en je hebt een goeie te pakken. kzou dr mee oppassen…

Ik doe altijd alleen honing, op een lepeltje
want ik lust juist geen thee x)

btw; ik denk dat het eerder bij lifestyl moet :'D
het heeft niets te maken met beauty [: …

Tja.
Gewoon naar de dokter gaan, dan krijg je waarschijnlijk antibiotica en dan is het binnen 1 of 2 weken wel over.
Morgen niet naar school gaan, goed uitrusten, je kunt ook koorts krijgen (had ik in ieder geval).

Strepsils helpen bij mij altijd heel goed, maar ook veel thee, drop en honing. Maar waarom kan je niet naar school, je kunt hoogstens heel schoor klinken maar daar kun je ook niks aandoen?

koorts, besmetting, je ontzettend beroert voelen.

teminste. ze zegt dat het heel erg is…
dus neem aan dat het dan verstandig is om niet te gaan

Inderdaad…
Ik voel me dan altijd echt beroerd, heb het al 2x gehad, mn hele keel doet zeer, eten doet pijn, hoofdpijn, koorts, slap op m’n benen…

Niet naar school,
paracetamol? strepsils? ibuprofen? ijs? appelsap? keelsnoepjes? drop?

Als het een echte ontsteking is krijg je wss wel antibiotica

had ik paar dagen geleden ook, na 2 dagen was het over maar nu ben ik snipverkouden en ik word gek want ik moet donderdag optreden!!!

zout met water mengen en dan gorgelen, haaaardstikke goor maar werkt verzachtend ^^

En inderdaad honing is een wondermiddel. Ga anders langs de dokter om een drankje voor je keel te halen, helpt namelijk ook altijd wel.
Beterschap!

Juist géén thee drinken! Want dat irriteert het alleen maar nog meer.
Je moet zoveel mogelijk koude dingen eten/drinken.
Het beste is om in al je drankjes ijs te doen en gewoon lekker veel ijsjes eten.

Ik had zelf een aantal weken geleden keelontsteking en het deed echt niet normaal veel pijn, dus ik weet hoe het voelt! Vooral het slikken! Ik dacht echt dat het nooit meer overging…
Vooral niet naar school gaan!

Oja en bij de dokter antibiotica halen, dan is het na een aantal dagen weer weg!

Voor een beetje keelpijn hoef je niet naar de dokter hoor. Op het moment zwerft er een virus rond waar veel mensen last van hebben, met keelpijn enzo. Gaat gewoon over. Dropjes, honing, tijmsiroop, strepsils.
Ja je kunt ook naar de dokter, en lekker chemisch antibiotica in je lijf gooien terwijl dat onnodig is.

Naar de dokter!
Keelontsteking kan heel ernstig uitpakken als je het niet goed aanpakt.
Dus even een afspraakje maken bij de huisarts, deze schrijft je dan antibiotica voor als het echt erg is.
En dan verder zo min mogelijk praten, dat hielp bij mij al heel erg, merja ik kon sowieso niet meer praten ;p
Beterschap! (;

jij bent dus zelf dokter en kan via je scherm zien wat zij precies heeft?
Dacht het dus niet he. Antibiotica is soms gewoon echt nodig om een bacterie te bestrijden en dus absoluut niet onnodig.

Ik zou gewoon even voor de zekerheid naar de dokter gaan. Wij kunnen via ons computerschermpje namelijk niet zien wat je precies hebt.

antibiotica is het enige waardoor mijn keelontsteking weggaat