Keelontsteking na beffen?

Hey iedereen!

Ff straight to the point.
Mijn vriend heeft opgemerkt dat hij nadat hij me gebeft heeft, last krijgt van keelontsteking. Dit is niet altijd zo zegt hij, maar vooral als het beffen ook niet zo lekker smaakte :stuck_out_tongue: (4x ofzo)
Ik vraag me af hoe dit kan, ik zou eigenlijk geen soa’s ofzo kunnen hebben aangezien hij mijn eerste is in alles (ook zoenen) en ik niks met een andere jongen gedaan heb. We waren zelf al aan het denken aan hygiëne, bijvoorbeeld als we elkaar 's avonds pas zien, en ik heb me sinds die morgen niet meer gedoucht ofzo. Kan het daar echt aan liggen? Stel dat het daaraan ligt, heeft het dan zin om me vantevoren even met een washandje te wassen ‘down under’? Of weten jullie misschien iets anders dat het kan zijn?
Ik zit hier best wel mee… Ik vind het nu heel moeilijk om me weer door hem te laten beffen, omdat ik bang ben dat hij dit weer krijgt of dat hij het echt heel erg vies vind maar er niks van zegt.

Alvast bedankt!!

Heeft hij echt een keelontsteking of gewoon een beetje last van zijn keel? Ik denk dat het dan wel door de smaak ofzo moet komen. Ik zou inderdaad proberen om het van tevoren even te wassen en dan kijken of je verschil merkt.

Jullie hebben wel al seks gehad? Ik zit te denken aan een soort HPV, maar het kan natuurlijk ook iets anders zijn. (En niet alle soorten zijn gevaarlijk.)

Probeer je inderdaad wat te wassen met een washandje, wie weet gaat het daarmee over.

Het lijkt me sws verstandig/fijner om jezelf even te wassen voor hij je gaat beffen. Dat is toch wel een stuk hygienischer…

Je krijgt een keelontsteking van of een bacterie of een virus. Dus zolang jij niet op je vulva loopt te hoesten lijkt me de kans klein.

Jaa echt een keelontsteking, ook met koorts enzo en daar heeft hij dan ongeveer 5 dagen last van :frowning_face:
Maar dat wassen gaan we inderdaad eens proberen

Jaa we hebben al seks gehad, maar we hebben allebei geen soa’s ofzo en we zijn elkaars eerste met alles. Dus het lijkt me sterk dat het zoiets is. Evengoed bedankt!

Heeft er niks mee te maken, HPV is een virus dat seksueel overdraagbaar is en daarom als sooa gerekend wordt, maar je kan het als maagd gewoon hebben. 70% van de vrouwen is drager na het eerste seksueel contact (ook als de mannelijke partner maagd was).