keelamandelen knippen

ik moet mn keelamandelen laten knippen
maar ik heb een paar verhalen gelezen op internet
en die waren echt heel eng, er stond dat het superveel pijn doet enzo
ik weet dat internet heel onbetrouwbaar is
dus mijn vraag is:
heeft er al eens iemand zn keelamandelen laten knippen en doet het pijn?
want ik ben dus echt bang dat het heel veel pijn gaan doen…

alvast bedankt!

gewoon veel ijs eten, toch?

nou je moet je niet laten wijs maken door dingen op internet. mmm dan klink ik niet echt wijs maar oke. je word verdoofd en dan word het weggehaald en dan moet je tegen de zwelling heel veel ijs eten. maar het doet niet superveel pijn. je voelt het altijd wel maar je gaat er niet aan onderdoor.

ja toen was ik jong werd wakker tijdens nacouse ofzo en daarna lekker veel ijs en geen last meer

Toen ik nog een klein meisje was, dus daar weet ik niet zoveel meer van, maar veel ijsjes eten helpt inderdaad wel, al had ik daar toen helemaal geen trek in.

ik heb het 2 maanden geleden gedaan
en het doet helemaal niet zon pijn
daar heb je pijnstillers voor
het is alleen kut dat je keel gaat jeuken ( doordat het gaat helen)
maar dan moet je gewoon een ijsje nemen :wink:

Het viel best mee hoor.
Ijsjes (waterijsjes dan) helpen idd heel goed.

Bovendien krijg je geweldige pijnstillers.
Heb ze lekker nogsteeds liggen, had er wat teveel meegkregen.

ik heb t gehad toen ik klein was, en ik werd ook wkkr onder mijn narcose, dus ik zag die artsen echt met zo’n tang mn mond ingaan… maar gelukkig sliep ik gelijk weer
enne ja ik heb 1 of 2 weken niks kunnen doen toen, niet naar school en bijna niks gegeten, ik dronk met moeite drinkpakjes, en ik had 2 tissueboxen opgemaakt met bloedspugen

oke ik wil je niet laten schrikken, maar als je het hebt gedaan ben je er de rest van je hele leven vanaf, vroeger kon ik vet moeilijk ademen door mn mond enzo, en nu kan ik zoveel ijs eten als ik wil en dr gebeurt niks

xx

Het doet wel pijn (zeggen ze) :l
Ik moet het na de zomer laten doen waarschijnlijk :frowning_face:

Ik heb het een hele tijd geleden gehad,
(ergens rond groep 4 ofzo denk ik),
dus ik weet er niet zo heel veel meer van,
maar ik weet alleen nog dat het wel
zeer deed, maar niet dat het zo erg was als hier soms gezegd wordt.
(bij mij)
En inderdaad heel veel waterijsjes eten.

ik moest dat toen ik in de 2de zat. ik was denk ik 14
en het deed wel pijn.
ik had het tijdens kerst x]

maar ehm
op zich was het niet heel erg.
en van die ijsjes krijg je echt heel snel genoeg.

en ik lust zoiezo geen waterijsjes. brr

EN een tip:
meteen gaan drinken.
doet wel pijn maar het helpt mega goed.

Ik heb het ook gehad, ik was wel wat kleiner maar ik weet het nog wel! Het deed wel zeer, maar ijsjes hielpen wel geloof ik, ookal heb je daar op dat moment geen zin in.

ik heb het vorig jaar laten doen. en net als utomjording zegt ''meteen gaan drinken! doet echt super pijn omdat er wondjes zitten, maar als je niet te veel drinkt (of ijs eet) dan gaat het slikken steeds moeilijker. en bij mij kwam mijn ‘‘avond’’ eten weer naar boven (het was een boterham, je mag namelijk nog geen warme maaltijden)

maar je hoeft je NERGENS zorgen over te maken. ohja, in de operatie kamer, is het wel koud!! maar je krijgt van te voren warme dekens uit zon speciaal oventje of wat het ook mag zijn:p

Ik heb ze eruit gekregen toen ik nog héél klein was, snapte er ook niets van haha. Heb gebruld bij de narcose. Maar omdat je al ouder bent zal dat wel anders zijn en raak je ook niet in paniek omdat je weet wat er gaat gebeuren :stuck_out_tongue:
Ik moest zo’n stinkend kapje op, brr dat weet ik nog precies haha.

Maare het doet misschien even pijn, maar niet supererg ofzo. En het is voor een goed doel he. :slightly_smiling_face:
Dus maak je maar niet te druk, het komt wel goed!
Oh en je mag ongestoord ijsjes eten, das ook heel fijn :grinning:

Succes met je operatie!

Oh en laat je weten hoe het is gegaan? :slightly_smiling_face:

Ik moet het ook.
Maar ik wil niet,en waarom zijn zoveel mensen hier wakker geworden tijdens de narcose?
Vet eng !
Maarjaa,

en ik mocht een cadeautje uitzoeken (A)

EN
iets niet zo leuks
is ehm
dat je misschien wel bloed gaat kotsen wat van de operatie in je maag is gekomen.
had ik ook.
dat was niet zo tof

en birdybirdy, ik ben niet wakkergeworden tijdens de narcose hoor x]

ik heb het twee jaar geleden gedaan.
ik wil je niet bang maken: maar ik vond het heel heftig (en ik heb al zo’n 5 operaties gehad, dus ik ben best wat gewend). ik zeg dit omdat je je moet voorbereiden dat het écht niet leuk is. gewoon goed drinken en ijs eten, ookal is dit zeer pijnlijk. ik ben trouwens toen in een week 5 kilo afgevallen xD.
veel succes!
(en ik ben echt nog nooit wakker geworden toen ik onder narcose was, dit gebeurt op echt zeer zelden. en er is een anethesist(volgens mij schrijf je het zo) bij die dit allemaal regelt, dus die merkt het wel als je wakker wordt)