kcalorieen?

als je een paar kilootjes kwijt wilt, waar moet je dan op letten?
de een zegt calorieen en de ander zegt koolhydraten…

Als je maar een paar kcal kwijt wilt kun je het beste kcal gaan tellen. Zorg dat je er dan in plaats van 2000 per dag 1500 eet, dan kun je in korte tijd een paar kilo afvallen, want in het begin gaat het relatief erg snel.

in een korte tijd een paar kilo,
kun je getallen noemen?

koolhydraten zijn kilocalorieën,
net als vet en eiwitten.

1 kilo komt overeen met ongeveer 9000 calorieën, je moet dus 9000 calorieën verbranden om 1 kilo af te vallen. Het beste kun je hiervoor 500 calorieën minder per dag eten om gezond af te vallen. Dit heeft ook het beste effect op de lange duur.

het is niet echt handig om calorieën te gaan tellen, veel meiden raken er helemaal geobsedeerd door…
en het zijn de vetten en koolhydraten waar je echt dik van wordt.
Dus gewoon op letten dat je gezond eet, dus niet te vet en niet te veel koolhydraten.

Ga geen calorieën tellen!!! Eet gewoon gezond. Ik ben het eens met partylife, je weet zelf ook wel dat er in een gevulde koek meer vet in zit dan in zo’n liga koek.

Je bent gewaarschuwd, haha

hihi, thankyou girls.

Gezond eten en sporten, niet calorieen tellen, zonde van je tijd.

je moet idd geen calorieën gaan tellen, daar word je echt helemaal gek van , had ik ook.
ik ben ook bezig met afvallen en je moet gewoon opletten dat je geen producten met verzadigde vetten eten, en niet te veel koolhydraten, die moet je wel eten (zitten belangrijke stoffen in enzo) maar gewoon niet te veel.
succes!

Let niet helemaal op kcal, maar een kijkje er op kan geen kwaad. Een ontbijtkoek heeft even snel 100 kcal, dan is het belangrijk niet 5 plakjes te nemen, maar het allemaal gaan tellen moet je niet doen.

Nee, 1 kilo komt overeen met 7000 kcal.

^ het is volgens mij 9000 hoor, maar het heeft ook te maken met je dagelijkse behoefte van 2000 kcal.

Als je 7000 cal meer eet dan kom je 1 kilo aan en als je er 9000 minder eet val je 1 kilo af.

En je moet echt geen cal gaan tellen!

oeps verkeerd

ik zeg probeer gezonder te eten, en als je dan echt een keertje een stukje chocolade wilt moet je gewoon iets minder bij de lunch ofzo eten.
je zou ong 3 hoofdmaaltijden en 3 tussendoortjes moeten eten voor gezonde voeding!
ga echt geen calorieen tellen, want daar sla je in door!

Je moet natuurlijk op kcal letten, maar als je van 2000 naar 1500 gaat, maar bij wijze van spreken alleen nog maar chocolade gaat eten, val je natuurlijk noeg niet af.

Maar, het ligt er natuurlijk ook aan hoe oud je bent en of je écht te zwaar bent.
Als je gewoon een paar kilo kwijt wilt, kun je idd het beste gewoon wat minder snoepen, gezonder eten en meer bewegen. Dan hoef je echt geen kcal te gaan tellen.