Kauwgom op blazer!

nou de titel zegt het al… er zit kauwgom op mijn blazer (geen idee hoe dat komt?:face_with_raised_eyebrow:) En het gaat er niet meer uit. Weten jullie misschien iets waardoor het er wel uit gaat?

thanks! :grinning:

xx

http://www.omaweetraad.co…iek=vlekken&label=Kauwgom

Google helpt vaak.

http://www.omaweetraad.com/tips.php?rubriek=vlekken

En dan bij de K van kauwgom kijken, staan altijd goede tips tussen die echt werken!

Ik heb wel eens gehoord dat je het in de vriezer moet leggen. Geen idee of dat werkt eigenlijk

jaa inderdaad, in de vriezer wordt het hard en kan je het er zo af krabben als het goed is.

Precies dit. :slightly_smiling_face:

het is al echt ‘ingetrokken’ in me blazer, je ziet zeg maar de afdruk van de kauwgom nog

Pindakaaaaas!

Pindakaas en vriezer…

Kllooppt werkt echt :slightly_smiling_face:

ik zweer idd bij pindakaas, alleen dan moet je na de hand wel weer de vetvlek die de pindakaas achterlaat verwijderen ^^ maar je kauwgom is er dan wel in ieder geval af :stuck_out_tongue:

pindakaas ja :stuck_out_tongue:

toen ik je titel las, dacht ik meteen aan pindakaas.
maar ik zie dat het al is gezegt;P

in de vriezer met pindakaas

maar ze zegt dat de kouwgom er al af is, je ziet alleen nog zo’n vlek…

In de vriezer, en ik heb gehoord dat pindakaas helpt? Maar dat weet ik niet zeker.

Is het nu nog alleen de vlek of zit er echt nog kauwgom op?
Want als het alleen de vlek is heeft de vriezer al geen zin. Pindakaas zou je dan nog kunnen proberen en anders gewoon een goede vlekkenreiniger.

ik het een zwarte blazer? want dan kun je (als de vlek niet te groot is) proberen met een watervaste stift de vlek zwart te maken. ik heb ooit in een net nieuw, zwart rokje typex geknoeit, het was er bijna uit op een nog lichte, witte vlek na. heb toen heel voorzichtig met stift die vlek weggewerkt, als je het weet zie je het een beetje, maar beter dan een witte vlek :wink:

indd pindakaas, haha, dat had ik ook toen er kauwgom in mijn haar zat.