Kauwgom of toch niet?

heej
ik heb dus een vriendje hij is egt heel lief hoor maar soms lijkt het net een kauwgompje hij plakt soms erg aan me
hij zit vaak bij me op de stoel of nouja eigenlijk elke pauze
al mijn vriendinnen vinden dat vet lief ik eigenlijk ook wel
maar toch… Wat vinden jullie? hoe zijn jullie vriendjes? want als ik eerlijk ben denk ik dat de meeste jongens niet zo zijn
mijn vriendje schaamt zich niet voor mij terwijl ik het gevoel heb dat de meeste jongens dat wel hebben voor hun vriendin
Maar goed wat vinden jullie er van? en hoe zn jullie vriendjes?
ik ben erg nieuwschierig

xx.

Die titel. :grinning_face_with_smiling_eyes:

mijne is precies zoals ik het wil:P haha
hij is met zijn vrienden, ik met mijn vriendinnen en tussendoor praten we met elkaar. gewoon als we dat willen.
maar het is maar net wat JIJ wilt. Als jij hem te klef vind is het misschien handig als je het hem heel subtiel zegt. want als je het nu een heel klein beetje irritant vind, vind je het over een paar weken waarschijnlijk suuuuper irritant:P

SInds wanneer schamen vriendjes zich voor hun vriendin dan?

ja ik ga het hem ook zeggen

tja als ik bij ons in de kantine kijk dan merk ik dat soort dingen elke dag wel

Alleen het idee al dat mijn vriend de hele tijd aan me plakt, laat me gruwelen. Vreselijk irritant lijkt me dat! En dat ie dat niet doet betekent niet dat hij zich voor me schaamt.

Daar kan ik echt niet tegen als een jongen de heletijd aan je hangt! Vreselijk.
Vooral als je bijv. bij vrienden of familie bent en de jongen wil de heletijd kussen enzo.

Als je dat niet leuk vind moet je het gewoon zeggen, dan zal hij er denk ik wel rekening mee houden dat je dat niet zo fijn vind.

Hmm… ik ben wel afentoe bij me vriendje op school.
Maar in de pauze zit ik vaak bij mijn eigen vriendinnen en hij bij zijn vrienden. Als we tijd over hebben lopen we soms nog een rondje.

Je moet niet te vaak bij elkaar zijn.

Ik zit bij mijn vriendinnen en hij bij zijn vrienden en soms ga ik in de pauze naar hem maar dan gaan mijn vriendinnen mee, onze vrienden kunnen namelijk ook wel goed met elkaar overweg. Hij is dus niet erg ’ plakkerig '.

Als je het vervelend vind moet je het hem zeggen want anders irriteer je je telkens aan hem en dat is ook niet leuk. En wees blij dat je vriendje zich niet voor je schaamt.

Eh, als mijn vriendje zich voor me zou schamen zou die meteen op mogen donderen.
Dus ik zou niet zeggen, wees blij dat hij zich niet voor je schaamt… Dat hoort nou eenmaal zo.
Maargoed, vraag eens subtiel aan hem of hij het niet leuk vindt om bij zijn vrienden te staan of anders of hij misschien wat minder aan je wil hangen… Zaldie echt wel begrijpen denk ik.

Mijn vriend & ik zijn helemaal niet zo klef, als we samen naar een feestje gaan staan we meestal ook gescheiden en gaan maar af en toe naar elkaar toe… Het is niet dat een vriendje hebben gelijk staat aan onafscheidelijk zijn (:

Oh, dacht trouwens dat dit topic over een jongen zou gaan die uit z’n mond stonk :’).

Ik mag nog geen pinkie aanraken als hij bij z’n vrienden staat .
Ik heb echt meneer te-veel-vrijheid

haha je titel :stuck_out_tongue:

haha ik denk, dit gaat over een compleet ander onderwerp. :’)
fail.
:grinning_face_with_smiling_eyes:

Basisschool :face_with_raised_eyebrow: ?

Ik dacht over zoenen met kauwgom ofzo xD

hahaha, ik dacht dat het erover zou gaan of je met kaugom kan zoenen ofzo. haha fail.

oops. Kom ik ook nog even aankakken met mijn reactie haha.

Wel zo’n ex gehad, maar die zat gelukkig niet bij mij op school. Achteraf hoorde ik dat hij ‘de zuignap’ werd genoemd! haha
Vond het ook niet zo geslaagd, heb het er ook met hem over gehad en dat hielp wel, dus praat er gewoon eens over joh :slightly_smiling_face: