kaurischelpen

http://www.geldmuseum.nl/museum/files/u1/kaurischelpen.jpg

weet iemand waar je deze kan kopen? ik wil er een armband van maken (:
dankje :heart:

kralenwinkeltjes?

op eilanden in die winkeltjes -heb je waarscheinlijk niet zoveel aan-
xenos heeft ook wel eens een schaaltje met schelpen, zitten ze ook tussen.
en eh verder van die dorpjes, euh hoe moet ik dat zeggen … like volendam, giethoorn etc. snappie?

ik heb daar een keer een heel buisje vol van gehad =) ik denk op de markt of in een hobbywinkel

ik moest een keer naar de bieb met school, voor zo’n verhaal met slaven. En toen zeiden ze dat ze met zulke schelpjes vroeger slaven, kochten. wel een hele zak. ot. kweetnie =)

aan de kust heb je meestal ‘‘schelpenwinkeltjes’’ daar kan je ze heel goedkoop halen.
en bij xenos heb ik ze ook welleens gezien
misschien een hobby winkel?

aan welke kust dan want hier in zeeland niet

internet =)

bijv. in Wijk aan zee. (lekker onbekend, denk ik :stuck_out_tongue: En nee, ik woon er niet)
Is aan de kust en ze hadden er een schelpenwinkeltje haha.

Schelpen/strand winkeltjes, in van die toeristische dorpjes aan zee (ik heb mijne uit Cornwall, Zuidwest Engeland xD). Verder kun je bij xenos, zeeman, wibra, één euro winkels etc. kijken. Je hebt kans dat ze ze daar verkopen. Bij hobbywinkels kun je ze ook nog wel eens vinden.

De action verkoopt ook nog steeds schelpen volgens mij, dus je zou daar eens kunnen kijken!

Volgens mij zijn ze nu in de actie bij Xenos (kijk anders even in het foldertje online ^^)