Katy Perry in California Girls

Hee meiden,
Ik heb binnekort een themafeest, en het thema is; sweets. Als in snoep enzo.
Nou is het dus de bedoeling dat je verkleed gaat als snoep, haha ja lastig.
Maar ik & een vriendin wouden heel graag als katy perry in california girls, en dan dat jurkje met nepsnoep… iemand enig idee of je zo’n jurkje ergens kopen kan of miss. maken kan?
En anders andere suggesties? :grinning:

dankjullieee.

Bel Katy & vraag het haar.

Als je het kan kopen lijkt het me ten eerste superduur! Haar jurk is echt leuk haha!

En anders kan je met stof een cupcake maken ofzo [en dan vullen met wol zodat het dik wordt] en dan op een jurkje naaien die je al hebt? Zoiets? Supereasy en bespaar je ook nog eens geld :slightly_smiling_face: En als je het leuk vind doe je er meer op hihi

Misschien ergens een DIY op internet?
Of dat je een zo’n model jurkje koopt met felle kleuren en er dan dingen op gaat plakken. :stuck_out_tongue:

:grinning_face_with_smiling_eyes:

haha koop gewoon een basic jurkje en plak er heel veel snoepjes op ^^

Leef je gewoon uit en maak zelf iets ipv een saai ding te kopen zoals ieder ander?

Je kan zelf snoep maken van karton en dan kun je het aan een basic jurkje naaien / op een andere manier bevestigen.

Ja ik zal al te denken zo’n basic bodycon jurkje en dan heel veel snoep erop plakken en nog een gekleurde lace eronder, maar gaat dat gewoon werken met sterke lijm ofzo? We hebben wel wat geld te spenderen nu dus dat maakt niet zoveel uit en een bodyconjurkje & snoep is sws. niet extreem duur ofzo. M’n vriend heeft een taartpak weten te bemachtigen dus ben zeer benieuwd hoe dat eruit gaat zien haha. ;p

Bedankt voor de tips en het o zo niet grappige maar ik neem aan wel als grapje bedoelde ‘grap’ in de eerste post! :grinning_face_with_smiling_eyes:

Dat is ook echt een leuk idee! En snoepjes er op naaien is ook leuk : )
Je kan ook net als katy in die clip slagroombussen op je bh doen hahahaha echt zo vaaag

uahahah en dan zo met je tieten gaan zwaaien :grinning::smiley:

haha ^^

En idd die eerste post was een beetje spam…

http://www.thedailygreen.com/cm/thedailygreen/images/sweet-costumes-lg.jpg

Dit is leuk! Serieus, als je zo’n kostuum had. :open_mouth:

http://www.thedailygreen.com/cm/thedailygreen/images/sweet-costumes-lg.jpg

Dit is leuk! Serieus, als je zo’n kostuum had. :open_mouth:

ik zou een simpel roze jurkje kopen en dan in hobbywinkels ofzo naar nepsnoepjes zoeken en die erop maken of zoiets.

veel succes!

Wow, wat n zin, wat bedoel je nou? :grinning_face_with_smiling_eyes:

hahaha. ja ik vind dat idee van een jurkje kopen en snoepjes erop plakken best leuk klinken ^^ misschien ga ik ooit ook nog een snoep feestje geven :grin:
maar zoiets is best leuk.
behalve dat dan iedereen aan je gaat plukken voor spekjes en dropjes enzo -.-

doe net als in de clip donuts op je tieten haha dat is echt grappig :grinning_face_with_smiling_eyes:

Het allersimpelste is om gewoon plaatjes van snoep uit te printen en dat op karton, stof of iets anders plakken. Goedkoop en erg makkelijk te maken. Als variatie tussendoor een paar echte lolly’s of iets dergelijks, ziet er vast leuk uit. Wel natuurlijk een foto hoe het geworden is! :ok_woman:

kijk bij de parody van katy perry
Daar hebben ze bijv. die snoepkettingen

http://www.youtube.com/watch?v=c_stcgW8E4o