Katy Perry @ HMH

Volgend jaar, 15 maart, staat ze weer in de heineken music hall.

ja, ik ga!

a.s zaterdag begint de kaartverkoop!

Meh ik wil ook naar Katy Perry :’)

katy perry <3

vind haar muziek nog niet eens zo geweldig
(op teenage dream na),
maar zijzelf is gewoon zo leuk :slightly_smiling_face:
spontaan, doet lekker dr eigen ding, super grappig,
respect! :slightly_smiling_face:

^Ja he, echt zo’n podiumbeest :’)
En sowieso, toch tof als je kunt zeggen dat je Katy Perry in het echt hebt gezien :'D

Nee. Ze schijnt live mega slecht te zijn. En ik vind d’r muziek en haar als persoon walgelijk =]

Ah, I wuff Katy.

Maar volgens mij klinkt ze inderdaad crap live. Hoeveel kost een kaartje?

ik ga misschien in Brussel, 10 maart.
Haar muziek is wel leuk enzo, maar ik denk dat dr concerten het toch moeten hebben van de show en de outfits. Ik heb ook al vaker gehoord dat ze niet echt geweldig zingt live.

Je kent haar niet eens?..

anyway, ik ga niet, ben geen fan ofzo, maar vindt haar muziek (soms) wel leuk ^^

Vind de muziek heel leuk, maar heb helaas al drie andere concerten op de planning staan dus mijn ouders stribbelen tegen :3 Veel plezier alvast voor de mensen die wél gaan!

IK vind haar echt supertoff… maar mijn ouders zijn niet zo blij mee als ik ga (A) … 3 friends of mine gaan wel… achja eigenlijk heb ik er ook geen geld voor en hoop gewoon dat ze op Pinkpop komt (A)

ik zou ook graag willen gaan ze lijkt zo cool :slightly_smiling_face:

Ga ook kaartjes halen. Live is ze niet echt goed nee, vorige keer vond ik het best bagger :stuck_out_tongue: Maar de shows zijn wel altijd leuk, en soms kan ze nog net een toontje halen dus ach.

Kaartjes zijn 34 euro. Dat verbaast me echt trouwens. Had wel meer verwacht.

ik had juist duurder verwacht

Nja, bij sommige optredens is ze wél goed, en dan ook écht goed.
:grinning:

Daarom kan ik iemand als persoon nog wel ‘niet zo leuk vinden’ ze komt altijd zo overdreven over bij interviews. Zo van ‘kijk mij eens’ en ja dat hebben de meeste celebs maar bij haar irriteer ik mij er gewoon aan.

ik ben er een jaar geleden ofzo geweest, was wel leuk. niet super, maar was toen half flauw gevallen, beetje dom.

Dat is knap.