Katy Perry concert met moeder?

Hey!

Ik ben nieuw hier en weet niet helemaal hoe dit werkt dus sorry als ik iets verkeerd heb gedaan.
Maar ik ga 9 maart naar het concert van Katy Perry die ik trouwens helemaal geweldig vind! Alleen gaat mijn moeder met me mee omdat niemand met me mee wilde en m’n moeder is dan jarig. En ik vind m’n moeder super lief maar is dat niet ehm… Akward? Er komen ook mensen die ik ken van het internet en wat moeten die dan van me vinden? Dus mijn vraag is kan dit? Is het normaal om met je moeder naar een concert te gaan? Het is mijn eerste concert en ik ben 15.

Groetjes
Chip :slightly_smiling_face:

Niks raars aan! Vriendin van me gaat ook en zij gaat met haar beide ouders en ze is 18. Het is echt niet raar, geniet gewoon lekker van het concert en wees blij dat je moeder met je mee wilde, lief van haar. Anders had je misschien zelfs helemaal niet kunnen gaan. Veel plezier alvast! :slightly_smiling_face:

Nee echt niks geks aan! Ik ga zelf ook 9 maart en meerdere mensen die ik ken gaan ook met zijn of haar moeder. De eerste keer dat ik naar Katy ging, ging mijn moeder ook mee dus no problem! Geniet lekker van het concert, van alle beelden die ik al heb gezien van vrienden word het echt geweldig!

Trouwens, mijn vriendin gaat ook naar het concert en die gaat ook met haar moeder en wij met onze vriendengroep gaan haar daar ook ontmoeten en niemand vind het gek :slightly_smiling_face:

Niks gek aan!

Dankjulliewel! Dit stelt me echt gerust :slightly_smiling_face:

Ik ga ook met m’n moeder en buurvrouw haha. Ben benieuwd hoe dat gaat, m’n moeder is nog nooit mee geweest naar een concert.

Niks raars aan, juist gezellig!

Pfieuw

Mijn moeder vond het toen heel leuk hahaha. Maar nu heb ik echt staan plekken en de duurste kaarten dus ze wilde niet meer mee :’)

Toch juist heerlijk dat je met je moeder naar zoiets leuks kan gaan?

Ik ben twee keer met mijn vader naar Lady Gaga geweest. :’) Ik vind het juist leuk om met hem naar concerten te gaan en vind het dus niet raar!

Ik ben met m’n vader naar een eminem concert gegaan dus gek is het absoluut niet haha. Het wordt vast een super herinnering waar je nog lang plezier van kunt hebben!

oke nou komt het, ik ben vorig jaar met mijn vader en zusje naar Miley Cyrus geweest haha!
ach ja, het was gezellig!
geen zorgen maken!