Kattenkwaad

Helleuu allemaal. Maybe vinden sommige van jullie dit een dom onderwerp maar ik ben echt ten einde raad.

Vorige week lag ik in bed tv te kijken en hoorde ik ineens een keiharde knal tegen mijn raam… Dus ik kwam uit bed was beetje slaperig en hoorde ik een 2e knal… Toen ik uit mijn raam keek zag ik niks maar ik hoorde allemaal jongetjes lachen… Elke keer rond dezelfde tijd alleen de dagen verschillen…

Sindsdien hoor ik het bijna elke avond dat ze lachen maar dan zie ik niks. Tot net. Ik hoorde weer gepraat en gegiechel dus ik liep naar boven ( de keuken ) en zag jongeren van 13/14 staan allemaal jongens paar marrokanen/turken en een donker kind. Ze waren met z’n 5en ik zag er toen 3 maar toen ze mij voor het raam zagen staan kwamen er nog 2 mijn tuin uit gelopen. Toen pakte ik de telefoon en belde ik de politie. Dit had ik al vaker gedaan maar elke keer komt de politie te laat en verder doen ze er niks mee. De jongens fietsten toen weg en toen ging ik weer naar beneden naar mijn slaapkamer. 10 minuten later hoorde ik weer een knal maar nu boven en nu zit er een heel grote scheur in het keukenraam… Ze komen elke keer als mijn vader er niet is… Wat zouden jullie doen?

Woah wat naar, heb je geen idee wie het kan zijn? Mensen van je school?
Maak een foto van ze ofzo. :v

Nee ze zijn 13/14 ik ben bijna 19… Ja ze zijn elke x in het donker dus ik kan geen foto maken =O

oww wel erg, die kinderen gaan egt te ver…,politie schrikt ze niet af blijkkbaar…ik zou gewoon je papa of mama erop afsturen…en dan egt die kinderen afschrikken en beetje bang maken, bij de arm pakke en dreige muahahahah , dat verw8tte ze dan niet en dat zal ze wel afschrikke…mijn ma had dat ook een keer gedaan toen zon jongen ons auto steeds bekrasste…idioott!!

wow, dat is echt kut… pak je camera erbij, zet flits aan, en HOPPA.
ik zou echt niet weten wat ik zou doen, dus up voor jou, en succes. klotejochies :’)

Je moet dan gewoon naar buiten gaan en gaan schreeuwen! Ik deed dat ook een keer, een kind (12/13) werd een beetje ‘gepest’ en werd dus tegen mijn raam aan geduwd en ze gooiden sneeuw, dus ik ging naar buiten. Ik roep echt keihard ‘GA BIJ MIJN RAAM VANDAAN, LAAT DAT KIND MET RUST EN VEEG DAT SNEEUW VAN HET RAAM.’ Ze deden het ook nog, en gingen weg :’)

Ja maar ze komen alleen als mijn pa er niet is ik woon alleen met me pa namelijk… Maar als ik zelf naar buiten ga weet ik van mezelf al dat ik een wapen pak omdat hun met meerdere zijn en an ga ik dalijk een celletje in :’)

Maar wat gooien ze dan?

ja de jeugd word steeds gekker maar ik ben bang dat het van kwaad tot erger gaat… dalijk gaan ze nog inbreken ofzo :S

Vorige x keien en dit x stenen van 5 cm ofzo

Anders dan moet je je niet laten zien? En als je het dan hoort, bel je de politie, en dan zien hun jou ook de politie niet bellen, dus misschien zijn ze dan wel op
tijd?

Hoe kunnen ze trouwens weten wanneer je vader niet thuis is?
Of anders nodig je een(of meerdere) stoere vrienden uit, die ze aanspreken als ze er zijn?

Je doet me denken aan mijn engels lerares van twee jaar geleden. Ze ging een heel verhaal houden over wanneer je je stoel niet aanschuift dat je later waarschijnlijk crimineel wordt. En ze meende het nog serieus ook.

Wat voor wapen wil je pakken dan? xD
Maar wat een rot kinderen zeg…

Kan je geen aangifte doen?

Als je kunt aanwijzen wie het zijn, kunnen ze misschien gestraft worden voor overlast en vandalisme. Want er zit nu wel een scheur in het raam.

aiighht meid waar woon je…ik kom nu naart je toe en ik pak die jongetjes aan binnen no time whahahaha

Als me pa weg is staat de auto er niet… Maybe kunnen ze vanuit hun flat precies in mijn huis kijken maarja dat weet ik niet zeker natuurlijk… Politie neemt het verder ook niet echt serieus :S

Ja dan kan ik wel elke dag vrienden uitnodigen dat schiet ook niet op :frowning_face: Het is stom dat het geen kinderen zijn van me eigen leeftijd dan had ik allang wat gedaan:P Bedankt iig iedereen voor het meedenken!

je moet iets gaan roepen om ze bang te maken als:
‘‘NIGEL, LEG IS DIE 20 KILO GEWICHTEN WEG, EN RAM DIE JONGETJES IN ELKAAR!!’’ haha roep zoiets door het huis, zo hard dat ze het buiten moeten horen :’)

Oh je weet waar ze wonen? Dan kan je eens aanbellen bij de ouders van die kinderen als ze op school zitten? Dan kunnen misschien de ouders er iets aan doen?

Hoe oud ben je dan?