Katten een week meenemen naar oma?

Hey iedereen,
Ik heb 3 katten, eentje van 4 en twee broertjes van 6maanden. Ze kunnen het nog steeds niet goed met elkaar vinden…nu mn ouders een week op vakantie gaan en ik een week bij mn oma logeer , vind ik het heel erg om ze hier achter te laten… een hele dag en we komen maar 2 keer in de week kijken. En voor de rest kunnen ze niet buiten of uit de garage waar ze slapen…ik heb aan Mn oma gevraagd of ik de twee kleintjes niet mag meenemen ze vind het best maar als het niet gaat moeten ze terug. Wat is het beste denk je? Iemand al ervaring mee?
Liefs x

Ik zou het je niet aanraden. Katten zijn erg gesteld op hun bekende omgeving.
Mijn ouders hadden jaren geleden onze katten naar mijn opa en oma gebracht en die zouden dan oppassen, maar die zette daar zo de boel op stelten dat de katten weer naar ‘hun’ huis waren gebracht en mijn opa en oma elke dag heen en weer reden om ze te verzorgen.

Best niet, ze zijn hun omgeving nog niet gewoon.

Katten redden het wel voor een 2tal dagen.

En sowieso… Dan neem je er 2 van de 3 mee.
Nummer 1 heeft dan weer het rijk alleen en moet na terugkomst weer opnieuw wennen aan de kleintjes.
Maarja, 3 katten een week in de garage vind ik eerlijk gezegd ook zielig.
Kun je niemand regelen die op je katten kan passen bij jou thuis?

Ik zou het niet doen. Katten zijn erg gesteld op hun eigen omgeving en wat Voldi ook zegt, die katten moeten elkaar al niet en dan nog meer tijd weg van elkaar gaat daar niet aan mee helpen… Wil je oma niet bij jou komen logeren anders?