Katholiekhoutenarmbandje. - zelf maken ?

Je kent ze wel, die katholieke armbandjes van hout met die plaatjes van heilige figuren erop.
http://ecx.images-amazon.com/images/I/41vQpER5WIL.SL500_AA300.jpg

Het is vakantie en dan verveel ik me vaak de pleuris dus ik zoek wat creatiefs om te doen. het lijkt me leuk om zo’n armbandje op ebay te kopen, die plaatjes eraf te slopen en er eigen fototjes op te maken. Iemand alleen een idee hoe ik dat het beste kan doen, wat ik moet gebruiken of iets?

tenx

Je kan die armbandjes ook bij de action kopen … misschien wat goedkoper?

zwemmen met het armbandje aan, dan vallen gelijk alle plaatjes er af :’)
en je kan er een bij de action kopen voor iets van 70 cent, makkelijker dan ebay.
en ik zou dan gewoon fototjes op maat knippen en er op plakken, en er dan iets van doorzichtige nagelak over ofzo, dan lijkt het op hoe die was…

misschien kan je inderdaad foto’s op maar knipper & ze misschien opplakken met zo’n rolletje dubbelzijdig plakband, die je ook wel gebruikt om kaartjes te maken haha

eerst sloop je de heiligen eraf (ooh wat erg) en dan print je foto’s van wat je er wel op wil, dan een laagje doorzichtige nagellak.

ja, wat iedereen zegt (:
maar die foto’s worden denk ik wel slechte kwaliteit als ze zo klein zijn… want ik denk niet dat je nog iemand zal herkennen xd

Je koopt een armbandje, haalt de heiligen er af. (klinkt echt verschrikkelijk haha) foto’s printen, opplakken, en dan nagellak erover denk ik…?

Wel leuk dat je het persoonlijk maakt. Zo kan je zo’n armbandje ook leuk dragen. Ik vind het zo stom als je zo’n bandje draagt als je geen katholiek bent (of geen andere band ermee hebt). Dit vind ik een leuk alternatief!

Bedankt voor de reacties! Ik heb ze nu bij de action gekocht, ik ga het uitproberen en als het lukt laat ik het jullie weten!

Laat je het resultaat weten? (:
Ik vind het een leuk idee!

Ja, ik vind het ook origineel bedacht. :slightly_smiling_face:
Laat je het resultaat zien?

bij de action hebben ze ook hout,
eerst hadden ze idd alleen metaal ofzo, maar nu ook hout!

Hebben ze deze ook met non religieuze afbeeldingen? Ik vind het namelijk dom om ze als atheist te dragen maar vind het wel echt leuke armbandjes.

Bij die van mij vielen al die religieuze plaatjes eraf, dus toen heb ik foto’s heel klein afgedrukt, het hout geschuurd en dan met lijm erop plakken, laagje houtlak (doorzichtige nagellak kan ook) Heel makkelijk en leuk!

bij de claires hebben ze ze met justin bieber :’) en met bloemetjes, maar die zijn een stuk duurder. (5 euro)