Kat (vader) en zijn kind.

Ik heb een kat genaamd Beer, hij heeft de kat van de buren bezwangerd haha. 07/08 zijn de kittens geboren, sinds vandaag hebben we officieel 1 kitten in huis (hij is er al sinds gisteren, maar sinds vandaag echt officieel). Deze kitten is de zoon van mijn kat, zou hij dat weten/herkennen? Beer heeft 'm nooit eerder gezien.

(Ik vroeg me dit af haha).

Ik zou het eigenlijk niet weten? Is zoiets niet te googlen? Ik ga er eigenlijk uit van niet.

Hmm, ik denk niet dat hij weet dat het zn kindje is.

Is wel mogelijk

Ja, ik kan het niet goed formuleren om het te googlen haha!

kan in kattentopic

Ja, maar daar wordt niet snel gereageerd :wink:

En Beer de vaderkat dus, daar de broer van (volg je het nog haha?) die hadden wij eerst, maar die is overleden en het gekke is… in de kitten zien we zowel papa, mama als de broer van onze kat (de oom van de kitten dus), dat is gewoon eng. Alsof Lars (de broer van Beer) nog niet helemaal over is :’)

Ik kan even niet normaal typen, sorry hahaha, hopelijk volgen jullie het nog!

ja dat heeft hij door

^ Hmm twijfel geval dus? :’)

hahah ik moet echt lachen :’)
maar ik denk niet at hij weet dat het zn kind is

dit lijkt echt gtst voor katten omg haha

ik weet het wel zo goed als zeker.

Kijk naar leeuwen (en dit is met wilde katten ook zo.) Mannetjes verjagen de andere mannetjes van de roede en eten de jongen op om de moeders weer krols te maken, maar hun eigen kittens/welpen zullen ze niet doodmaken, dat weten ze echt wel.

Wij merken het thuis ook. Een van onze katten is in juli 2011 bevallen van vier kittens, de vader woont verder op en komt vaak langs voor wat vlees en melk en hij is tegen zijn kindjes heel anders dan tegen de rest van onze katten.

Hahaha inderdaad, nu je het zegt :’)
Papa en mama zijn gescheiden (nog wel buren), en nu gaat de zoon naar papa :stuck_out_tongue:

Daar heb je enigszins wel een punt!
Mijn kat deed altijd neusje-neusje met de kat van de buren, en van andere katten moest ie nooit wat hebben

Hmm, hij wil er nog niet echt naast liggen maar dat komt ook omdat Meneer niet in zijn hum is vanwege wat wondjes die we nu aan het behandelen zijn. De kleine zoekt wel steeds zijn daddy op, dus hopelijk…
En andersom dan? Zou de kitten het weten?

De kitten weet het ook wel ja.

Ik hoop trouwens wel dat je ze allebei laat castreren? De kitten met een half jaar en de vader ook?

Ja, over castratie twijfelen we aangezien de kat van buren sowieso geholpen wordt.
En aangezien wij hier helaas in de buurt een kattenhater hebben, en altijd als wij onze katten laten castreren zijn ze opeens foetsie. (Ik weet 100000% zeker dat het die klootzak is, heb alleen geen bewijs).

De kitten is trouwens ook een jongetje! (:

Hm ja maar er lopen meer katten in je buurt neem ik aan? En er is een enorm kattenoverschot en ze worden afgeschoten en ja ik zeg t altijd maar :’)
Als je ze laat castreren zullen ze uiteindelijk ook wel vaker binnen blijven + dat ze dan niet meer sproeien en de kitten gaat helemaal niet sproeien als je het optijd (6maand) doet.

Daar geef ik je gelijk in, ik heb het wel met mama overlegd en we gaan het er nog over hebben.
Maar we zijn gewoon bang dat ze dan vermoord worden snap je? Nu gaat dit topic een hele andere richting uit maar dat maakt niet uit! Ik heb van een vrouw hier in de straat (secret) gehoord dat de duivenmelker (kattenmoordenaar) pijpen in de grond heeft met vis erin, dan gaat de kat erin en trekt hij de pijp eruit en dan stikt de kat. OF hij gooit de kat in de groene container. Helaas heb ik geen bewijs anders had ik 'm allang aangegeven bij de politie ):