KAT relatie (korte afstands relatie)

En dan bedoel ik ook écht korte afstand, dus bijv. je buurjongen. Niet 2 straten verderop maar echt dat je elkaar continu tegen komt.

Wat zal je er van vinden?

brand los :astonished:

Lijkt me wel raar eigenlijk. Misschien ga je je dan ook sneller aan elkaar ergeren omdat je elkaar zo vaak ziet? Ik heb geen ervaring dus ik weet het niet, maar lijkt me wel.

zie ik nou net dat de titel verkeerd gespeld is.
dom van me.

ik héb een relatie met me buurjongen. en niet een portiek verder, maar gewoon echt next-door.
Vind het zelf wel handig, altijd samen zijn en lekker dichtbij. kan me geen relatie voorstellen die verder is dan next-door.

aan de ene kant lijkt me het eigenlijk best wel handig. Ik denk niet dat als je bij elkaar in de straat woont dat je elkaar veel meer ziet hoor.

Ik zou het eerlijk gezegd irritant vinden… mijn vriend elke dag zien kan ik nu nog niet aan. Dan heb je niets om naar uit te kijken, nu kan ik tenminste uitkijken naar woensdag & zaterdag, de dagen dat ik mijn vriendje zie en dan blijft het altijd leuk !
Als we samen blijven zal ik natuurlijk geen problemen hebben om hem elke dag te zien, maar dan zijn we ook alweer een paar jaar verder :stuck_out_tongue:

Lijkt me best wel kut eigenlijk :’)

dat had ik, er zitten 8 huizen tussen ons ofso, ik kwam daar alleen savonds en bijna het meest snachts. Op het begin sneakte ik het huis uit rond 1 uur en ging ik rond half 7 weer naar huis haha. Wat een tijd, mis het soms nog wel. Hij had het uitgemaakt. gelukkig zie ik hem nooit, hij kwam sowiezo al nooit buiten hij vind deze buurt niks en is vaak buitenstad met zn brass

Neh lijkt me niks. Denk dat ik hem constant in de gaten zou houden haah.

Lijkt me eigenlijk wel grappig. Voor even. xD

haha zou voor mij perfect zijn , ik zie m het liefst zo vaak mogelijk

Aan de ene kant lijkt het me perfect. Aan de andere kant je gaat elkaar continu in de gate houden. Als hij bijvoorbeeld met z’n vrienden weggaat ofzo.

Ik zou na een tijd heel geïrriteerd raken denk ik, tenzij ik hem echt HEELEEELELELELLEEL leuk vind. :slight_smile:

Zou alleen naar zijn als het uit gaat lijkt me :’)

boring topic

boring reactie

Lijkt me vreselijk. Ik zou ook nooit een vriendje willen die bij me in de klas/op school zit. Brrrrr.

Maar goed. Ik ga nu verhuizen naar Utrecht. En dan is m’n vriend opeens anderhalf uur van me vandaan. Vind ik ook niet leuk. : (

you’re talking bullshit baby

Bitch please.

OT: aan de ene kant zou het wel handig zijn, maar aan de andere kant ook wel vervelend.