kat reageert niet meer op aanrakingen en ademt zwaar..

Hoi lieve mensjes,

Mijn kat slaapt normaal bij mij op de kamer, dus ik ken zijn gedrag als geen ander. Vanmorgen lag hij op de grond, normaal als ik hem roep of iets tegen m zeg dan reageert ie door naar je toe te komen of geluidjes te maken. Nu niks. Hij reageerde ook niet op aanrakingen. Toen ik mijn moeder erbij had gehaald stond ie wel, maar nogal raar en met zijn staart tussen de poten. Pupillen helemaal vergroot, af en toe miauwen van de pijn…

We gaan straks naar de dierenarts, maar ik vrees het ergste eigenlijk aangezien katten echt niet snel laten merken dat er iets aan de hand is.

Iemand die iets soortgelijks heeft meegemaakt of tips?

:frowning_face:

Nee sorry, maar ik wees je heel veel sterkte!!

heel veel sterkte, ik heb een keer meegemaakt dat mijn kat stierf, en hij lag ook maar gewoon op de grond met hele grote ogen terwijl hij normaal heel schuw was……
het kan natuurlijk altijd anders aflopen maar ik vrees inderdaad ook het ergste, heel veel sterkte!

Heel veel sterkte!

Ik heb dit vorige week gehad, mijn kat bleek blaasgruis te hebben en werd geopereerd maar omdat hij zijn voer niet goed at lag hij 's avonds ook zo. Toen meteen naar de dierenarts gegaan en daar is hij opnieuw geopereerd, en toen ging het eten steeds beter.

Kan dus zijn dat hij ziek is. Hoe oud is hij eigenlijk?
Succes bij de dierenarts in ieder geval, ik hoop dat het goedkomt!

Ik hoop dat het goedkomt! Sterkte!

Bedankt allemaal, hij is nu 11 jaar nooit problemen gehad. Ja moeten nog wachten tot 11 uur voordat die dierenarts uberhaupt geopend is. Weet niet of dit echt spoed is…?

Dit is zeker spoed hoor! Voor ons moest de dierenarts ook speciaal komen maar het heeft wel zijn leven gered. Gewoon bellen.

Oh grapje het is nu 11 uur.

Nou we zijn bij de DA geweest. Hij vind t normaal al niet heel fijn om opgepakt te worden, maar hij liet nu alles toe. Hij heeft blijkbaar gevochten, doet ie wel vaker, maar hij had een wond in zijn nek. Hij had in ieder geval koorts, die wond werd geschoren, heeft een thermometer in zijn kont gehad en 2 spuiten en werkelijk geen kik gegeven. Ook voor het eerst sinds hij klein was in zon reismand gezeten en hij gaf zich gewoon over. Hij heeft antibiotica gekregen waardoor hij zich vanmiddag in ieder geval beter zou moeten gaan voelen en hier een paar dagen mee door gaan. Hij ligt nu te slapen in diezelfde reismand maar geeft geen kik als de andere kat in de buurt komt. Maarja even afwachten dus

veel sterkte :frowning_face: :sob::muscle:

Heel veel sterkte, ik hoop dat het beestje er weer bovenop komt :wink:

Veel sterkte, hopelijk is de dierenarts er op tijd bij en kan hij/zij er iets aan doen. Laat je weten hoe het verder afloopt? Sterkte en een dikke knuffel aan zowel je kat als jij! :hugs:

Heeeeeeeeeel veel sterkte! Voor jou en je kat! :hugs:

Ja denk ook dat t wel goed komt, maar hij heeft wel veel pijn, niet alleen aan zijn nek.

Dankjulliewel allemaal voor de steun <3

Sterkte! Mijn kat heeft dit ook wel eens gehad, niet zo ernstig maar dat ie echt suf in zn mandje lag met zielige ogen. Dit kwam telkens ook door het vechten en met pilletjes ging het altijd wel goed. Dus ik hoop voor jou ook het beste

Heel veel sterkte ! Het komt hopelijk vast wel goed !

heel veel sterkte! je kat komt er wel door! :sob::muscle:

Heel veel sterkte!!