Eeey,
iets van 3 weken geleden zijn we erachter gekomen dat mijn kat kanker heeft. We zijn erachter gekomen omdat ze een virus had. Het leek op een gegeven moment alsof ze elk moment dood kon gaan, maar we hadden iets gekregen tegen dat virus en dat is nu over!
Ze heeft 2 soorten kanker:
huidkanker, dat zie je vooral bovenop haar oor. Daar zitten zwarte korstjes op, haar oor zelf lijkt veel kleiner. Ik zag net ook dat een korstje eraf is gegaan, dat er bloed bij haar oor heeft gezeten. Haar eene oor lijkt dus klein en het is zo zielig, omdat ik weet dat die korstjes pijn doen, ze heeft zichzelf gestoten denk ik.
Ze heeft ook borstkanker, ik voelde laatst dat haar klieren wel opgezwollen waren, maar net toen ik haar optilde, haar lichaam tegen het mijne dus, voelde ik het gezwel al! Dus ik ging voorzichtig kijken, het gezwel is heel groot geworden!
3 weken geleden wist ik al dat ze hieraan dood zal gaan. Ik ben blij dat we ‘extra’ tijd met haar mogen hebben, ik geef superveel om haar. Ik heb een rottijd gehad en nu nog eigenlijk en steeds was ze er. En ze is er nu nog.
Maar ik heb zo beschreven wat ze heeft…Denken jullie dat ze nu pijn heeft?
Ze had een paar dagen geleden ook diarree maar nu niet meer geloof ik, maar daar gaan we op letten natuurlijk.
Ookal wil ik haar niet kwijt, ik weet dat ze snel doodgaat en nu vraag ik me af wanneer we haar het best kunnen inslapen. Het lijkt alsof ze geen pijn heeft namelijk, maar dat oor + dat gezwel bij die tepel zien er wel eng en pijnlijk uit…
Weet iemand of kanker pijn doet?