Kat dood gevonden

Dat is ook nog een optie, maar let wel dat er dan vaak ook kosten aan verbonden zijn, zeker als je ze verteld dat het jou kat is.

Gecondoleerd.

Ik had gewoon handschoenen aan gedaan en die kat is een doosje gelegd en begraven. Zo dol ben ik wel op mijn katten.

oh bah wat naar voor je :frowning_face:
Ik snap best dat je het niet durft op te pakken. Kan je haar niet op een plank schuiven dus dat je alleen de poten hoeft te pakken. eerst voor dan achter dus hoef je maar 2x aan te raken. Via de plank kan je haar in een doos schuiven ofzo???
Of iets van een zijl, maar haar in zn geheel oppakken zou ik ook niet doen, ook niet omdat er al allemaal beestje bij zitten en mij dat gewoon niet zo fijn lijkt een dooie kat in je armen te hebben. Dus dan is de sleep manier opzich wel een goed idee.
Eventueel kijk je de andere kant op terwijl je dr versleept.
Wel lullig dat niemand je wil komen helpen hoor.

Dierenambulance kost idd geld tenzij je zegt dat het je kat niet is, maar dan ben je de lul als ze is gechipt en krijg je alsnog een vette rekening thuis.

Heb je het al met een schep geprobeerd?

Dierenambulance is heel duur. Reken maar op zo’n 30 euro.

^ik dacht dat dierenambulance niets kostte, maar ze willen wel graag een donatie uiteraard. (tenminste, dat is wat ik me kan herinneren toen ze mijn dode kat kwamen afleveren die ze ergens op de weg hadden gevonden)

Als wij een dode kat hebben graaft mn pa eerst een kuil, en dan schuift hij de kat op een grote schop en gooit um in de kuil.

Wat een vervelende en nare situatie.
Als de dierenambulance werkelijk maar 30 euro is zou ik het er zeker voor over hebben, dan hoef je jezelf niet te traumatiseren.

De zus van mn vriend had een kat(die gechipt is) die bijna een jaar is weggeweest en die is een maand geleden aangetroffen op een tennisbaan, levend en wel(alleen een ontstoken poot). Die mensen van de tennisbaan hebben de dierenambulance laten komen, maar ZIJ mocht voor de kosten opdraaien.

hmm
ik zou eerst een gat graven in de tuin en dan een schoenendoos of zoiets pakken en dan met een handdoek ofzo je kat daar in leggen en snel de deksel er op en dan begraven…

Jeeeetje mineetje. Ik zou gelijk m’n zus bellen, maar daar heb je niets aan. En die 30 euro zou ik er ook wel voor over hebben.

Ik zou de dierenambulance doen, 30 euro is niet ZO duur, vergeleken met een kat waar je heel veel van houdt oppakken en begraven! Zo wil je haar niet herinneren. En misschien krijg je dat geld wel terug van je ouders…

ohh sterkte! ik mag er niet aan denken dat dat mij zou overkomen :frowning_face:
ik hoop dat je iemand vindt die hem voor h=jou in een doosje kan doen,
dan kun je hem zelf nog op een speciaal plekje begraven ofzo.

Idd, ik zou ook die 30 euro betalen dan.
Veel sterkte & ik hoop dat je iemand vindt! Ik zou het zelf niet doen, lijkt me vreselijk.

Gecondoleerd :frowning_face: hopelijk komt iemand je helpen.

Gecondoleerd!

Ik zou het aan iemand anders vragen, ze zullen je heus wel begrijpen… Dit had ik laatst ook maar dan met mijn buur hond… Ze had een epileptische aanval (of hoe je dit ook schrijft) en viel in het water. Mijn ouders hebben haar voor mijn buurvrouw d’r uit gevist, echt zo zielig!

ik zou het zelf doen, of met een buurman of oom. :stuck_out_tongue:
maar ik zou haar daar niet laten liggen, het is alleen maar zielig als je haar (of hem) daar ziet liggen met allemaal vliegen eromheen. mischien verrot ie wel ofzo $:

Aaahw, das echt sneu… Sterkte.
En ik hoop dat iemand je helpen wil, waarom doet je stiefbroer het niet dan?

Aaahw, ik weet het hoe het voeld.
Mijn 2 katten zijn ook beide in een jaar overleden :frowning_face:
Sterkte!

Sterkte.

Ik ben bang dat dit binnenkort ook met mijn kat gebeurt, hij is ontzettend oud en wordt steeds magerder.