Kat dood gevonden

Mijn kat was al sinds vrijdag weg dus ik had al zo’n vermoeden dat ze dood was gegaan, omdat katten een rustig plekje opzoeken dan. Nu wilde ik vanmorgen een tuinstoel uit een soort van tuinhuisje pakken en toen zag ik haar dus daar liggen. Dood, zwart, mager met vliegen eromheen. Ik was echt dol op die kat dus dit was echt heel erg schrikken voor mij. Nu zijn mijn ouders op vakantie, dus ik ben alleen thuis en ik weet niet wat ik ermee moet doen? Ik wil d’r echt niet nog een keer zo zien, laat staan haar oppakken en begraven

misschien je buurman? of een vriend van je die hem misschien in een doosje wil leggen voor je? zodat je het zelf niet hoeft te doen…

Buren zijn ook op vakantie en de rest van de mensen in mijn straat spreek ik niet echt. Ik heb het al aan verschillende mensen gevraagd, maar ze willen/durven het ook niet.

Familie bellen, vrienden vragen, des noods gewoon de andere buren aanspreken (zij begrijpen het heus wel!) Sterkte, lijkt me ontzettend naar voor je.

ook niemand van je familie een neef of iemand?
misschien dat je zelf iets van handschoentjes aan kan doen en hem proberen op te pakken?
het is ook zielig om hem daar te laten liggen…

Ahw geconcoleerd :c
Hoe lang zijn je ouders nog weg? In ieder geval even iets eroverheen leggen maar hoe sneller je het doet hoe beter, je kat zal er niet beter uit gaan zien…

Dankjullie. Ik vind het zo vreselijk. Mijn ouders zijn nog tot volgende week zondag op vakantie ik ga volgende week zelf ook. Ik moet over een half uur ook nog eens naar mijn werk. Dus ik heb er nu geen tijd voor. Kan ook echt niet stoppen met huilen haha wordt leuk zo op mn werk…

En mijn familie woont trouwens verspreid over heel nederland dus dat heeft ook niet veel zin

Je kan best je werk afbellen toch als het écht niet gaat. Heb je echt geen vriendin dat jullie het samen kunnen doen anders?

Gecondoleerd! ;( Ik zou idd gewoon iemand van je buren vragen, of je ze nu kent of niet. Of anders vrienden opbellen? En anders zul je het toch zelf meoten doen, ik zou hem iig niet te lang laten liggen. Als je het zelf kunt doen zou ik er vanaf een afstandje een handdoek overheen gooien en m dan oppakken. Het is een naar gezicht, maar zo is het leven nu eenmaal. Sterkte ermee!

Ja ik ga wel proberen nog meer mensen te vragen, maar ik zou er zelf ook niet echt op zitten te wachten :stuck_out_tongue: En mijn werk doet altijd moeilijk

ik raad je echt aan haar niet op te pakken
dat sowieso!
verder probeer iemand te zoeken, anders een stoere vriend ofzo?
er is vast wel ergens iemand…
gecondoleert en sterkte ermee

sterkte! :slightly_smiling_face:

Aww, super naar. :C Sterkte!

Ik vroeg het aan mn beste vriend, maar die vind het ook eng. Schiet niet echt op dit dus

Mijn stiefbroer belt nu zijn moeder. Dus ik hoop dat die komt dan

ahw ): sterkte meid.

Ik ben ook meteen naar binnen gerend toen ik haar zag… Dr oogkassen waren al helemaal zwart en allemaal vliegen eromheen. Ze ligt er dus al sinds vrijdag voor de duidelijkheid

Veel sterkte, het is nooit leuk om een huisdier te verliezen.
Maar de kat MOET echt zo snel mogelijk weg anders krijg je stank overlast en ongedierte. En aangezien het beestje er misschien al 6 dagen ligt…

Als er niemand is, verstand op nul, handschoenen aan, zorg dat je een doos of iets dergelijks hebt, zowizo 2 a 3 vuilnis zakken. Beest pakken, in de doos doen, zakken er omheen en in de kliko.(tenzij je het dier wilt begraven). Het is heel naar, maar je kan het vaker tegen komen.

En anders misschien zelfs de vuilnis-dienst bellen.

Bel de dierenambulance ofzoiets :astonished: