Kasverschil bijbaantje

Hallo meiden,
Sinds kort heb ik een bijbaantje. Maar zoals jullie zien in de topicnaam heb ik een kasverschil gemaakt ik moet mij hiervoor verandwoorden middels een brief. Hier zit ik best wel mee in mijn maag. Ik wil niet ontslagen worden.
Weet ook niet zo goed wat ik in die brief moet zetten. Waarschijnlijk heb ik te veel terug gegeven. Maar dat klinkt zo dom.

Is dit jullie ook wel eens overkomen? En zijn er misschien tips om dit in het vervolg te voorkomen?

dan is het waarschijnlijk wel een groot bedrag ofniet?
ik heb er geen ervaring mee, had deze week 0,00 verschil maar heb normaal meestal ook maar 30cent ofzo.

ik zou erin zetten dat je het niet bewust hebt gedaan en dat je er in vervolg nog beter op zou letten.
ze ontslaan je vast niet zomaar!

ohja en een tip om het in vervolg te voorkomen: alles terug tellen in de hand van de klant!

hoeveel verschil heb je als ik vragen mag en wat doe je voor baantje?

Heb ik ook gehad bij mijn vorige baan (50 euro kasverschil). Daar werd ik op gewezen en het is gewoon van m’n loon afgehouden. Laterna was ik ontslagen omdat het geheel gewoon niet lekker liep. Kon het ook niet met m’n baas vinden, dus het maakte me niet zoveel uit (:
Dus verder kun je het beste gewoon goed natellen als je even in de war raakt. Dan wachten de klanten maar even.

Was laatst bij mij ook, ik ben dan geen caissiere maar er was dus ook 80 euro kassaverschil, dus er is ook wat fout gegaan. Je bent dus niet de enige :slightly_smiling_face:

Oh dan raak ik juist in de war, en geef ik totaal het verkeerde xD

Ja ik zou sowieso zeggen dat je hier geen ervaring mee hebt en dat je het niet bewust/expres hebt gedaan.

Is dat erg? Het maakt toch niet als het een klein bedrag was. Ik heb voor de gein een drie weken gewerkt en omg… ik was een living ramp. Haha, heb maar ontslag genomen.

Oh mijn god. Van je loon afgehouden? Oh maat dan heb ik 't echt chill.