Kastverkoop!!! Alles mag weg voor spotprijs!!!h&m,zara,uggs enz!!!

:upside_down_face: KASTVERKOOP!!! :upside_down_face:
Ik heb mijn kast uitgeruimd vanwege mijn zwagerschap en heb de hoop verloren dat ik ze ooit weer ga passen haha. Dus kan er beter iemand mee blijmaken! Ik sta nog niet ( volgensmij ) in het betrouwbare verkoperstopic maar ben al jaren actief! :dancing_women: Ik verzend alleen met Postnl. Voor schoenen en grote pakketten kosten de verzendkosten dan 6,75 met trac en trace code. En brievenbuspost kan je tegenwoordig ook met trac en trace code doen en dat kost 3,84. Kan ook natuurlijk met normale brievenbuspost maar dan ben ik niet aansprakelijk voor eventuele fouten van Post nl!!

Nou dit was me lange intro en hier komen de koopjes!!! :drooling_face: :dancing_women:

Uggs chesnut maat 37 mini VERKOCHT!!!

Hier hoef ik niet de hoofdprijs voor, ik heb ze kort gedragen en ze zijn nog in een goede staat. Het bond aan de binnenkant is nog helemaal vol en niet plat gelopen. Ik heb ze altijd onderhouden met de uggs kit en ze zijn orgineel. De aankoopbon heb ik erbij. De doos volgen mij ook nog, maar moet er even na zoeken. Het is maat 37 maar je kan ze met 38 ook aan. Hier de fotos!!

Voor 35 incl verzendkosten zijn de direct verkocht!!!

Catier bracelet knock off nieuw in doos

Mooie armband alleen nooit gedragen. Maak je open door middel van de schroevendraaier. Lijkt heel echt!
Doosje zit erbij. Voor 20 incl gelijk verkocht!!!

Nieuw H&m consious jurkje maat 38!

Heel leuk jurkje. Nooit gedragen, maar valt echt als een 38. Vraagprijs 12 incl

Ben nog meer dingen aan het uploaden!!!

Bied gerust!! Wil er vanaf!!!

waarom staat er zara in je titel als je niks van zara verkoopt?

Ik ben nog bezig met spullen er op te zetten, maar mn pc werkt niet echt mee.

Ik kan niet zo goed zien welke kleur de Cartier armband is… Is ie goud of zilver? x

De uggs 35 inclusief verzendkosten? Eventueel ook op te halen? Zoja waar?

Ik wil je Uggs graag!

Wil je de uggs met me ruilen?

Hij is rose goud. Groetjes

nee sorry ik ruil niet

Tuurlijk zijn ze ook op te halen, maar ik ga mijn woonplaats hier niet zeggen. Stuur me maar een note. Groetjes

Ik ben in onderhandeling met iemand anders, wilt zij ze niet laat ik het je wel weten. Groetjes