Halloooo dames,
In begin van de vakantie werd ik helemaal gek van de rotzooi op me kamer en bedacht me om eindelijk eens me kamer / kast op te ruimen. En kwam er achter dat ik nog zooooveel kleding had wat ik nooit aantrek, of zelfs nog nooit heb aangetrokken. Misschien zit er wat leuks tussen voor jullie! (omdat ze achter in me kast lagen zijn ze nog een ‘‘beetje’’ verkreukeld.
- De kleding zijn bijna allemaal weinig of niet gedragen.
- Voordat ik ze opstuur, was ik ze eerst een keer zodat ze schoon en wel aankomen!
- Kosten voor de koper!
- Als je eventueel aan foto’s wil zien kan dat, alleen pas niet alles meer hihi.
- Ik ben niet aansprakelijk voor fouten van PostNL.
- De kleuren kunnen iets verschillen door het licht.
- Je kan ze ook ophalen in de achterhoek (Lichtenvoorde)
- Voor interesse kan je hieronder reageren of ff een note sturen, ik probeer zo snel mogelijk te reageren!
- Doe een leuk bod!
0 - Twee armbandjes van Supertrash, een tijdje vond ik ze heel leuk maar tot nu toe weinig gedragen! Best wel zonde.
1- soort sjaal wat je om kan doen, heb ik toen destijds bij de Pieces gekocht.
2- Broek van de Primark, blauwe kleur misschien 2 of 3 keer gedragen toch niet wat voor mij.
maat 36.
3 - Mooie hoge grijzige glans broek, helaas past die mij niet meer.
Maat S
4 - Rooie broek met ribbels op de knie, van de pimkie ofzo iets uit amsterdam.
maat 25
5 - Strapless hemdje, ik weet niet meer waar ik die vandaan heb.
Maat s.
6 - Twee broek leggings van de pieces, in licht grijs en lichtblauw.
maat s.
7 - Nog een broeklegging van de Pieces.
maat s.
8 - Hemdje van Jack Daniels, die had ik toen een keer op internet besteld en nooit aangetrokken.
Maat S.
9 - Zwart rokje, volgens mij heb ik die ooit een keer gekocht bij de New Yorker.
maat s.
10 - Grijze G-star broek met zakjes, bij mij past die niet meer bij me middel.
maat 26x32
11 - Een hele leuke kanten short, heb ik gekocht bij de primark maar past me helaas ook niet meer *het riempje is van mezelf, en die houd ik ook maar die stond leuk er bij voor de foto.
- maat 34
12 - Zwart zomersjurkje van de H&M, met verschillende laagjes er in. Hij was me toen al te klein maar had geen zin om terug te sturen. Hier is de lichtval ook heel apart trouwens.
maat 34
13 - Zwart Giletje van de Only.
- maat XS
14 - Een leuk oud-roze blousje, ik weet niet meer zo gauw waar ik deze heb gehaald.
- maat S.
15 - T-shirt van G-star ooit gekocht bij de Open32.
maat XS
16 - schattige roze hemdje, met soort franjes boven aan.
- maat S
17 - blousje van H&M, nooit aangehad kaartje hangt er zelfs nog aan. *kleinbeetje verkreukeld maar vond hem in eens terug. .
Maatje 36. / S
- paar hele oude hemdjes / tuniekjes van de New-yorker in het blauwpaars & in het wit.
Maat XS / S
- Heel leuk shirtje van de Only, met wat wijdere mouwen.
maat xs / s
20 - Shirtje met ook wat wijdere mouwen van de new yorker ook.
maat - alle maten.
21 - Twee hemdjes van de Pieces, weinig aangehad.
maat s
22 - Schattig hemdje van de H&M met kanten details, en een lekkere warme Coltuniek van de H&M.
allebei maat S
23 - Leuk Shirtje van het merk Dieforit
maat XS
24 - Legergroene kniebroek van de H&M, hij is niet zo verkreukels als op de foto hoor *hij lag namelijk achter in de kast)
maat 34
25 - Leuk vrolijk shirtje van het merk DEPT.
maat S
26 - roze t-shirt van de only, met wijde mouwen.
maat S
27 - Mintgroene shirt, met soort studs op de schouders en op het zakje. Ergens online een keer besteld.
maat S
28 - Wit vestje met knoopjes, volgens mij heb ik die ooit gekocht bij de new yorker.
maat - ook weer een maat -
29 - Hakje van de Van Haren, ooit gekocht voor me gala omdat ik niet op hoge hakken wilde.
maat 37
30 - shirtje van de new yorker,
maat S
31 - Vestje van het merk DEPT.
maat M
32 - Grappig strand rokje, heb ik ooit in Spanje gekocht.
met elastiek - 1 maat
33 - T-shirtje van de new yorker, heb ik ook in het wit voor een foto even een note.
maat XS
34 - Spijkerblousje met studjes op de schouder, van de primark.
maat 34
35 - Blauwe spijkerbroek van de H&M
maat 35
36 - Blazer van de H&M nog helemaal nieuw kaartje hangt er ook nog aan, hij was mij te klein maar was al te laat met terug sturen, hier wil ik minimaal €15,- voor hebben.
maat 34
37 - Een vestje voor er over heen, van de H&M.
maat XS
Ennnnn als laatste, twee jumpsuits had me moeder ergens voor mij gekocht maar ik hou niet niet van die printjes.
1 maat.
zoo wat een lijst, achteraf nog best wel veel! maar eens goed om je kleren uit te zoeken zo te zien.
Als jullie foto’s willen zien met de kleding stukken aan, moet je even een berichtje sturen dan maak ik even een foto.
Hopelijk zit er iets tussen voor iemand.
groetjes Karlijn!