Kastopruiming - schoenen maat 36 / 37 - kleding maat 34 / 36

Tijdens het opruimen van mijn kleding- en schoenenkast kwam ik veel tegen dat weg kan.
Note me wanneer je geinteresseerd bent in iets.
De verzendkosten zijn voor de koper. Voor de schoenen bedragen deze 6,75 en voor de kleding is het verschillend en staat het erbij.
Er staat een prijs bij, maar bieden mag ook!

Veel plezier!

1. Leuke beige / gebroken wit sleehakken van New Look. De hak is van kurk. Maat 37, maar vallen net iets groter, vandaar dat ik ze weg doe. Prijs: 15,00

1. Rode hakken van het merk Blink. Ze zijn van nep suede en de hak is glanzend en ze vallen gewoon als maat 37. Ze zijn maar twee keer gedragen. Prijs: 20,00
    VERKOCHT

1. Mooie bruine hoge hakken maat 37. Ze zijn nog nooit gedragen.
    Ik doe ze weg i.v.m. het opruimen van mijn kast. Prijs: 15,00

1. Zwarte enkellaarsjes met sleehak van Van Haren. Aan allebei de kanten zit een rist, die aan de buitenkant is voor de sier.
    Maat 37, ze vallen normaal. Prijs: 12,50
    VERKOCHT

1. Mooie zwarte hoge hakken. Maat 37 maar vallen wel kleiner! Met maat 36 zitten ze dus ook goed.
    Ze zijn van zwart nep suede, en de hak is glimmend zwart.
    Zijn 1x gedragen voor een photoshoot en modeshow, er is dus niet veel op gelopen. Prijs: 15,00

1. Echte leren cowboy laarsjes maat 36 met leuke stoffen print. Ik heb ze gekocht voor 99,95 euro. Prijs: 25,00

1. Leuke zilveren tas van Primark. De tas heeft binnenin een vakje om belangrijke spullen te bewaren. Verder heeft de tas een kwastje met franjes en een verstelbaar hengsel. Prijs: 6,00 Verzendkosten: 2,70

1. Colbertje voor dames, maat S (36). Hij heeft driekwarts mouwen die ‘gerimpeld zijn’ (zie foto). De stof is glad en licht glimmend. Door de schoudervullingen blijft hij mooi in model. Ik doe hem weg omdat hij net iets te groot is voor mij. Prijs: 10,00 Verzendkosten: 2,50

1. Een leuk zwart jurkje met oranje riem van Primark. Maat 34 (xs).
    Ik doe hem weg omdat hij net iets te groot is voor mij. De riem kan eraf. Prijs: 8,00 Verzendkosten: 2,00

1. Bruine poncho, leuk om over een jasje te dragen.
    Maten: One Size (34-42).
    Lengte: 85 cm.
    Materiaal: 80% Polyester, 18% Viscose, 2% Elastaan.
    Prijs: 5,00 Verzendkosten: 6,75

1. Mooie blauwe spijkerbroek tregging. Maat 34. Hij is voor mij net iets te kort, vandaar dat ik hem weg doe. Prijs: 5,00 Verzendkosten: 2,50

1. Nog nooit gedragen leuke, (nep)bont wikkel sjaal. Kan of lang worden gedragen of 1 keer gewikkeld. Lekker warm voor in de winter! Prijs: 5,00

Oeh nice, up! :slightly_smiling_face: