Hoihoi!
Ik heb vanmiddag mijn kast opgeruimd en daar kwamen een paar dingen uit die zonde zijn om weg te gooien! Wil je wat meer foto’s zien of heb je een vraag laat het dan gerust weten ! En het zijn richtprijzen… had je een ander bedrag in je hoofd laat het dan weten;)! (Hou bij de prijs rekening met dat de verzendkosten van bijvb. 6 euro bij inbegrepen zijn…)
Mooie broek die maar een enkele keer gedragen is! Heb hem een paar maanden geleden gekocht bij de Shoeby maar ik pak sneller een van mijn andere broeken helaas…
Merk: Eksept by Shoeby
Maat: (SLIM) 28
Prijs : 25 euro (INCL. verzendkosten) (Nieuwprijs = 65 euro)
Een mooie grijze gemeleerde broek van de Zara! Ik heb onlangs een andere broek gekocht in dezelfde kleur maar dan met ritjes en kniestukken waardoor deze in de kast blijft liggen!
Merk: Trafaluc ZARA
Maat: (Jegging) 38 (Valt kleiner uit, ik heb maatje s/27)
Prijs: 15 euro (INCL. verzendkosten)
Mooie zwarte broek van de Vila! Ik heb nu meerder zwarte broeken waardoor deze blijft liggen! Deze is wel vaker gedragen maar ziet er nog prima uit!
Merk:VILA
Maat:(Coated ZIP) S
Mooi gebreid vest! Ik ben toch meer van de truien waardoor deze in de kast blijft liggen…
Gekocht via EBAY!
Geen Merk
ONE SIZE
Prijs: 10 euro (INCL. verzendkosten)
Nog een mooi gebreid vest! Ook deze blijft in mijn kast liggen! Dit vest komt van de Berskha.
(De ‘gaten’ in het vest horen zo)
Merk: BSK Knitwear
Maat: S/M
Zeer mooi tuniek/jurkje van de DIDI. Ik droeg hem altijd als jurkje. Bij de heup zit een koort waar je hem
mee kan “tailleren”. Veel plezier van gehad met feestjes en ziet er nog altijd mooi uit! Helaas draag ik hem gewoon niet meer…
Merk: DIDI
Maat: M (gedragen als S)
Leuk frans jurkje met gouden details!
Maat: S
Prijs: 5 euro (INCL. verzendkosten)
Pyama/Chill outfit/Onesie
Roze gebreide gemeleerd ‘vleermuis’ shirtje! Zit echt heerlijk!
Merk: Only
Wit t-shirt met zwart-witte opdruk! Het shirt is losvallend en lichtdoorschijnend!
Merk:FISHEGNE
Maat: ONESIZE
Zwart/Creme vleermuisshirtje. Lichtelijke crop top!
Merk:Steps
Maat:S
Licht gemeleerd geel en blauw hempje
Merk: HM (LOGG)
Maat: M