kastopruiming! H&M, Vila, Bershka, Monki, Zara, only etc.

Hoi meiden! Ik verkoop kleding (schoenen) aangezien ik een kastopruiming heb gehouden, ik heb niet echt richtprijzen, je kan gewoon bieden!

0 - 20 gram €0,50
20 - 50 gram €1,-
50 - 100 gram €1,50
100 - 250 gram €2,-
250 - 500 gram €2,50
500 - 2000 gram €3,-
niet door de brievenbus €6,75

Ik doe niet aan ruilen
De verzendkosten zijn voor de koper
Ik ben niet verantwoordelijk voor de fouten van PostNL
Ophalen kan, ik woon in de buurt van Den Haag (wateringen)
Je kan altijd vragen voor aan-foto’s!

Dit is mijn marktplaats link voor evt. meer foto’s:
http://kleding-schoenen-dames.marktplaats.nl/broeken-en-pantalons/592653109-broek-jeans-van-bershka-maat-34.html?return=eJwFwdsJgDAMAMBdOkCrIH6kiLMEDDb0YWiiUMTdvUOY4WWYosK6gKsjJjOBEB7q%2BRJqvmLPJgXR1LcSbqWOR%2BUW6vCSZLchtBVW43aqi98Pmwgdxw%3D%3D&df=1

Only broek maat 34, beetje een baggy broek.

Zara broek maat 34

Bershka broek, maat 34 met afneembare bretels

Suede (enkel)laarsjes van Bershka maat 37/38 = gereserveerd

Bershka shirt, maat 36 maar kan ook als je net als ik maat 34 heb!

H&M sleehakken maat 38

Blazer van Vila maat 34 = VERKOCHT

Imitatieleren broek van Monki maat 34, de andere kant is een andere stof, polyester.
De broek is een beetje high-waisted

Lichtroze skinny van het merk Daysie, maat 34
De broek heeft speciale zakken zodat je billen mooier gevormd worden,
een soort push up effect!

Only broek maat 34

Only broek maat 34

Vero moda top/jurkje maat S = VERKOCHT

Nike shirtje maat S

New look shirtje maat XS = VERKOCHT

Ik heb nog 5 pandorabeeldjes en 2 ‘stoppertjes’ over (of hoe je dat ook noemt haha)
Als je interesse heb kan ik een betere foto maken, of van de beeldjes apart, ze zijn echt!

Ik upload in delen, aangezien mijn computer soms uitvalt!

Succes :slightly_smiling_face:

Succes, spijtig niet mijn maat :frowning_face:

Dankjewel!

Wat wil je voor de blazer en van wat voor stof is het gemaakt? :slightly_smiling_face:

Heb je een foto van die push up broek? Klinkt wel grappig haha

heb je meer foto’s van de sleehakken? :slightly_smiling_face:

Lichtroze skinny van het merk Daysie, maat 34[b]De broek heeft speciale zakken zodat je billen mooier gevormd worden,een soort push up effect!

die broek heb ik ook
en zit ook gelijk goed

Zie dit maar als een UPPP[/b]

Het labeltje heb ik er blijkbaar uitgeknipt dus ik weet niet van wat voor stof het is gemaakt maar de blazer is wel gevoerd van binnen.

15 euro inclusief verzendkosten?

http://kleding-schoenen-dames.marktplaats.nl/schoenen/588441340-h-m-sleehakken-wedges-maat-38.html?return=eJwFwdsJgDAMAMBdOkCrIH6kiLMEDDb0YWiiUMTdvUOY4WWYosK6gKsjJjOBEB7q%2BRJqvmLPJgXR1LcSbqWOR%2BUW6vCSZLchtBVW43aqi98Pmwgdxw%3D%3D&df=1

Hier heb ik wel meer foto’s opstaan!

Haha nou hij zit bij mij aardig krap, mijn billen zijn te snel gegroeid :flushed: maar ik zal het proberen!

15 euro inclusief is opzich goed.

Hoe voelt het stofje aan? Glad? En zou je de schouders en oksel-tot-oksel misschien voor me op willen meten? Anders weet ik niet zeker of hij wel zal passen. Alvast bedankt :slightly_smiling_face:

Hahaha @littleblondine, ik kan juist wel wat bil gebruiken. Graag! Kan ik even een beetje zien hoe die valt. En kun je daarbij ook de lengte voor me opmeten?

En kun je me dat noten? Sorry voor de vele vragen haha

Wat wil je voor dat shirtje? (:

Edit: ik zie net dat het bieden is, hoop dat je het niet erg vindt een prijs te zeggen.

De voering is van een gladde beetje glimmende stof, en bij de schouders zit er een heel klein beetje vulling voor de vorm. De kleuren zien er wel anders uit door de flits!

Ohja elison ik meet het blazertje zo snel mogelijk op, moet alleen even wachten tot mijn moeder thuis is ik heb namelijk geen idee waar het meetlint ligt :flushed:

Oh dat ziet er echt mooi uit! Bedankt voor de foto’s, ze zijn erg duidelijk :slightly_smiling_face:

Alvast bedankt voor het opmeten, neem er rustig de tijd voor :slightly_smiling_face: Zal dit topic in de gaten houden!

Welk shirtje bedoel je? :slightly_smiling_face:

Upje!