Kast pimpen.

Heeelloooo, <'3

ik wil al een tijdje mijn kast pimpen , een kledingkast van de ikea, ik weet echt niet wat ik ermee moet doen. Ik had al een tijdje posters maarja dat gaat zo snel vervelen. dus wie heeft er tips en leuke dingen om mijn saaie kledingkast te pimpen? schrijf ze. ik plaats binnekort even een foto, kan er zo snel even geen 1 vinden!

Ik heb allemaal folders/aanplakbiljetten/foto’s over elkaar heen geplakt op een zijkant van een kast. Verder kun je ook een bloemensjabloon kopen en dan een gekleurde bloem op je kast schilderen:).

verven (dan moet het wel met muurverf volgens mij)

van die muurstickers

graffiti (moet je wel iemand kennen die dit goed kan… anders zit je al helemaal met een lelijke kast)

er een soort fotomuur van maken (inclusief lijsten) met rare foto’s van make-up avonden ofzo…

meer weet ik niet…

weetje ik heb een idee je koop van die interieur stickers en die plak je op… dan verf je je hele kast waar de stickers zitten en laat je dat goed drogen en haal ja dan de stickers er af … dat geeft ook een heel mooi effect

Ja bedankt ik ga er allemaal even overnadenken, nog meer tips?

Ik zal een foto posten van mijn muur, misschien is dat een ideetje voor jouw kast.
(Ik weet niet zeker of de foto’s 't doen. Ik ben niet zo’n girlscene fanatiekeling, dus ik weet niet hoe dat werkt hier. Maar je kunt gewoon de link kopieren en plakken natuurlijk.)

http://i43.tinypic.com/2helm46.jpg

http://i41.tinypic.com/szyli8.jpg

Dit zijn dus allemaal posters, foto’s, kleine plaatjes, cd hoesjes. Er zit van alles tussen. 't Komt ook echt overal vandaan.
Gestolen van muren in Paradiso, flyers meegenomen uit winkels, uit tijdschriften gescheurd. Ik persoonlijk, vind 't heel erg leuk. :]

Ik heb allemaal tasjes van sting, h&m, only, veromoda, beshka en wo_men at work, met daaromheen plaatjes uit een mode gids (h&m)
Tziet er leuk uit maar gaat misschien ook vervelen :grinning:

oke , nou ik heb wel wat ideeen opgedaan, je foto’s doen het hoor! :slightly_smiling_face:
&& ik ga maar eens tijdschriften doorzoeken,
&& die kaartjes bij jou aan de muur van die cakejes heb ik ook van de ikea, ik vindt ze echt lovely, <3.

Ik bewaar kledingkaartjes altijd en plak die dan op mijn kastdeuren.
Even kijken of ik er een foto van heb!

http://www.girlscene.nl/images/library/3c/6e/04/bc/3_4065481216f00cf7e0a0fc6c6940c89274996faf.jpg

Hier kun je het een beetje zien!

verven, foto’s van bijv. modellen, kleren of parfums, mn zus heeft dr kast helemaal vol met treinkaartjes, ik heb zelf nu van die kleding/handdoekenhaakjes op mn kast geplakt en daar kettingen aan gehangen.

oke leuk met die kledingkaartjes,
ik denk dat ik een kettinghaakje er nog bij ga doen, modellen foto’s en make-up, en foto’s van mij van vroeger en nu met vriendinnen maar weet het allemaal nog niet helemaal zeker. even nadenken.

heeei, ik heb vandaag voor een gedeelte van mijn kast een soort van krijtbordbehand gekocht en dat ga ik erop plakken, andere kant doe ik denk ik met intrieurstickers.

muurstickers

http://www.nouvellesimages.com/
ik heb bloemen op mn kast en muur

dankjewel! even een kijkje nemen, en meer posten ik weet nog niet wat ik ga doen! wie heeft er nog meer leuke tips?

ik heb mijn kast helemaal beplakt met kleine uitgeprinte foto’s van internet
ik zoek altijd mooie foto’s op internet en die sla ik dan op, zoals bijv mooie jongens/meisjes, schattige stelletjes, bands die ik luister, kleding, tekeningen die ik heb gemaakt, pagina’s uit tijdschriften met leuke interviews, kleding uit catalogussen die ik leuk vind, stikkers, enz. eigenlijk alles wat me aanspreekt. en dat heb ik dan zo geplakt dat er helemaal geen kast meer te zien is. maar wel allemaal naast elkaar en recht, want anders word het te rommelig.

maar wat je er verder nog mee kan doen:
-verven in een leuke kleur
-behangen met mooie print
-als je goed kan tekenen (of iemand kent die dit kan) een mooi plaatje erop schilderen (bijv van een mooi landschap, een meisje dat zich aankleed, een bloemenveld, een dier wat je leuk vind, anything)
-van die kleine gratis stukjes behang meenemen bij een bouwmarkt, en ja kast daarmee behangen zodat je allemaal verschillende blokjes behang krijgt
-deuren eruit slopen en vervangen door gordijntjes
-een grote passpiegel op je deur
-nieuwe deurknoppen erop (hele apparte)
-mozaieken met kleine stukjes spiegel
-allemaal verschillende maten strikjes maken van stof, en die erop plakken
-bestippelen (je verft je kast in een egale kleur, bijv wit, en gaat dan met een kurk en een bepaalde kleur verf, bijv zwart, allemaal stippen erop maken)

Oh, dat eerste is leuk :grinning:
Ik ga denk ik maar mijn posters er af slopen…

dankje!

Ik vind je muur echt geweldig.
Vampire Weekend, Bombay Bicycle Club, Vans.
WAUW gewoon.

up? nog meer tips?