Kast opruiming, kleding met maat 36 t/m 44!!

Hallo Allemaal!

Ik heb mijn kledingkast (en die van men moeder) een opruiming gegeven en heb meerdere kledingstukken die ik al tijd niet meer aan doe, of zelfs nog nooit aan heb gehad die ik te koop doe!

Het gaat om meerdere jurkjes, rokjes, truitjes, bikini’s en alles is tussen de maat 36 en 42.
Ook heb ik diverse tassen en riemen te koop!

Mochten jullie interesse hebben dan hoor ik het graag !
Mail me welke maat, en of je interesse hebt in rokje, jurkje, trui, bikini of iets anders en ik mail de foto’s van de artikelen!

Mail me: lisa.vanewijk@Hotmail.com
& breng een mooi bod uit!

Ik wil het versturen, u mag het eventueel ook op komen halen.

up

Ik zie niks?

lees het bericht nog eens haha

Het lijkt me toch wat makkelijker als je overal foto’s van maakt in plaats van ons laten vertellen wat we willen zien…

Het is wel de bedoeling dat je alle foto’s hier neerzet. Anders kun je net zo goed geen verkoop topic aan maken. Mensen hebben interesse in iets/willen iets kopen op basis van de foto’s die ze zien.

+ Die eigen foto’s zijn er zodat we zeker weten dat je iets verkoopt. Eigen foto’s van alles wat je wil verkopen/ruilen zijn dus verplicht. Verder zou ik niet je emailadres zo openbaar in een topic zetten!

Ik sluit dit topic, je mag een nieuw topic aanmaken, maar check dan eerst even de regels: http://forum.girlscene.nl/forum/verkoop/belangrijk-verkoopregels-en-tips-lees-voor-je-verkoopt-256762.0.html