Kast opruimen

Ik zeg elke dag dat ik mijn kast moet opruimen, maar ik doe het nooit.
En bij het gevouwen gedeelte is het een echte troep. Dus heeft iemand iedeetjes voor een beetje motivatie en succesties voor het inrichtten van mijn kast.?

Dit is ehm… :’]

http://www.promofolder.nl/data/n_ikea/active/n_ikea004n0000322.jpg

Persoonlijk kan ik niet relaxed in mn kamer zitten als het een troep is. Ook mijn kast dus. Gooi alles er uit, en werk er dit weekend aan. Na 1 uur een pauze van 10 minuutjes ofzo. En daarbij kun je nu de warme kleren er uithalen, en lente kleren erin doen. Miss motiveert dat =).

Ongeveer 1x in de maand ruim ik ook me kast op. Ik gooi dan alles in 1x naar buiten [is misschien rommelig, maar het moet maar]. Ik heb dan altijd een vuilniszak bij de hand voor kleding dat te klein is of dat ik nooit draag, dat gooi ik dan weg. Als de zomer er aan begint te komen [zoals nu] dan gooi ik al me mutsen, sjaals en dikke truien ergens apart. T-shirts en andere zomerkleding zet ik of hang ik dan netjes. Als je wilt kun je het zo doen; t-shirts bij elkaar, blouses bij elkaar, vesten bij elkaar, enz. Dat is makkelijk om te zoeken enzo. Hopelijk heb je er wat aan? :’]

Thank you :'D