Kassamedewerker of verkoper???

Heej meiden,

Ik heb ff een vraagje aan jullie…
Bij ons in t dorp wordt een nieuwe albert heijn gebouwd en daar wil ik solliciteren, alleen heb ik echt geen idee of wat leuker werk is
kassamedewerker of verkoper op de broodafdeling of deli/kaasafdeling.

mensen met ervaringen of tips?

als je dit een onzinvraag vindt reageer je maar niet
en niet zeggen: doe wat je het leukst lijkt

Heel erg bedankt alvast!! :ok_woman:

Ik heb vrienden die verkoper zijn en die willen eigenlijk graag op de kassa. Maar het is maar wat je ligt.

kassa medewerker is simpeler xD
maar brood afdeling moet je gewoon leuke mensen hebben :slightly_smiling_face:

Ik werk anderhalf jaar in de HEMA, en sta praktisch gezien alle afdelingen. Ik kan zithoreca, take-away, consumptie [brood en vleeswaren] en gewoon winkel. Tja, het is maar net wat je zelf leuk vind. De een vind consumptie enorm leuk en de ander vind winkel weer veel leuker (:

Mij lijkt brood of zo leuker, want dan kan je staan en met je collega’s kletsen en zo en bij de kassa zit je en doe je de hele dag hetzelfde. Waar verdien je meer mee? :grinning:

Geloof me brood en deli is niet leuker =P
Bij brood kan het zijn dat je om 6 uur in de ochtend wel eens op je werk moet zijn.
Bij deli trouwens ook.
En je moet geluk hebben met een leuk team.
Alleen het is zo kut om Deli of brood te staan!
Kassa is vele maler leuker:D

Bij kassa kan je ook met je collega’s kletsen hoor, tenminste bij ons, wij zitten dan in blokken van 2 kan je altijd kletsen als je niks te doen hebt, en zover zit je ook niet van de andere blokken af, dus kan je daar ook mee praten.
Ik zou zeggen kassa, maar misschien komt het omdat ik altijd leuke mensen aan m’n kassa heb en verder ook geen ervaring heb met brood/deli enzo

Ik ben bij de kassa achter de ah, en het is gewoon erg leuk.

Ja idd, als je brood dingeskes doet, en meer verdient, zou de keuze voor mij makkelijk gemaakt zijn xd

mij lijkt brood het leukst. misschien leer je het ook nog wel dan?