geloven jullie er in?

karma =/= chakra?

Edit: Oh, nee. Het zijn toch niet dezelfde dingen. Ik geloof niet in karma xD

nee niet echt

ja.

Ja.
‘Wie goed doet, goed ontmoet’.

Nee, uit eigen ervaring weet ik dat het niet bestaat. Zoal bij mezelf als bij anderen. Geloven in karma vind ik nogal naïef, als de wereld zo mooi had kunnen zijn…
Hoe meer tegenslagen in het leven, des te minder geloof in karma.

-amen-

Nou soms maak ik wel dingen mee en dan zeg ik voor de lol DAT IS KARMA! :stuck_out_tongue:

en ik vind karma grappig want ik kijk altijd my name is Earl :stuck_out_tongue:

haha ik ook :slightly_smiling_face:
en ja, ik geloof er best wel in:)

Dat is echt zo’n zever. Alsof de mensen die slechte dingen overkomt, dat aan zichzelf te danken hebben.

Klopt. Ik merk juist dat goede mensen het meer te verduren hebben.

Nee, zoiets past niet bij mij.

kan wel kloppen, dat ze vaker teleurgesteld worden in andere mensen die niet zo goed zijn.

een beetje, ik ga er niet in het extreme in geloven ofzo.

Nee.

Ik geloof wel dat als je je open stelt voor dingen/een positieve instelling hebt, je meer kans hebt op geluk. Met een negatieve instelling heb je (denk ik) vaker kans op een tegenstelling.
Maar niet dat alle mensen met een positieve instelling geen slechte dingen kunnen overkomen, alleen minder snel.

Ik geloof wel in karma op ‘sociaal’ niveau: als jij je openstelt voor mensen en erg aardig tegen ze doet zullen zij waarschijnlijk jou ook zo behandelen. Op ander niveau, als in het krijgen van ziektes of sterfgevallen oid - nee, dan geloof ik niet in karma. Zowel ‘slechtere’ mensen als ‘betere’ mensen krijgen zulk soort tegenslagen in hun leven, dat kan niet op je gedrag worden bepaald.

Dat is precies wat ik wilde zeggen, helemaal mee eens.

upje:)