Karma of charme laarsjes

Ik heb vandaag laarsjes gekocht van dat merk.
Ben benieuwd wat jullie vinden!

http://www.bysmits.com/karma-of-charme-26.html?TRANSID=563940291&m4n_aid=9315&4dsid=000&_df=true&4dadvn=I2495-C3-Bysmits-KARMA+OF+CHARME&4dkn=www.mnodesign.nl

xx

Niet mijn style. Maar waarom wil je dat weten?

Niet mijn smaak.

niet echt mijn smaak, sorry

niet mooi maar wat boeit jou dat

ik vind ze echt niet mooi.

niet mijn droomlaars.

En: is dit leuk topic
of
Laatste aankopen topic

K*t ik word hier echt onzeker van, had ik het maar nooit gevraagd :frowning_face:
Pff… begin nu echt te twijfelen :grimacing::x:X
Maar op foto is wel altijd anders …

Maar toch bedankt

Precies wat ik wilde zeggen

Ik vind hem niet mooi, MAAR als je hem mooi combineert zullen anderen er gek op zijn. Uggs bv zijn heel erg lelijk, maar kijk eens hoe succesvol het is :grinning:

Ik vind ze wel leuk :grinning:

Ik vind ze lelijk.

Trek je dat toch niet aan (:
Het gaat er toch om dat JIJ ze mooi vindt?

Niet iedereen kan dezelfde smaak hebben. En de meeste meisjes hier op girlscene hebben een aparte smaak… Gelukkig maar dat niet iedereen hetzelfde denkt (:

Waarom twijfelen, iedereen heeft zijn eigen smaak toch? Sommige vinden het mooi sommige niet.

Er zijn altijd mensen die iets mooi vinden en anderen lelijk. De helft van de bezoekers hier haat uggs terwijl de andere helft niet zonder ze kan!

Vind je ? Ik vind net dat de meeste meisjes hier op Girlscene er bijna allemaal hetzelfde uit zien.

Ot ; Ik zoek topic.

idd wat Eevha zegt!
Ze zijn echt heel leuk te combineren joh, niet zo onzeker!

Ja pff… ik twijfel nu zo erg, ik vond ze wel leuk enzo, en mijn ouders zeiden helemaal van waah die izjn super leuk enzo, dusjah.
En had ookal op ander forum gevraagd en iedereen vind ze echt zowat lelijk enzo, dus nu ben i kheel onzeker en nu dnek ik dus echt dat iederene ze lelij kvind en ja… pff

Ik bedoelde meer een ‘andere’ smaak. Haha, kan het niet goed uitleggen.

Maar in real life (in de steden waar ik regelmatig kom) is iedereen toch anders gekleed dan de meeste meisjes op girlscene hoor. Hier zie ik meer rokjes e.d, in real life meer spijkerbroeken en pulls enzo.

Dit soort laarsjes zou ik op straat vaak tegenkomen, maar bij meisjes hier op girlscene niet.

Er is daar niets verkeerds mee, het zijn gewoon aparte stijlen en smaken. (:

ik vind ze wel oke, denk dat ze heel leuk kunnen staan maar zou ze zelf niet kopen.