Karlijns fotografie

[b]Welkom in mijn nieuwe fotografietopic! :heart:

Kijktips vooraf: typ in de zoekbalk ‘[IMG]’ in, dan zie je op één pagina al mijn foto’s. Daarnaast kun je mijn foto’s in betere kwaliteit bekijken op Flickr.[/b]

Ik ben Karlijn, 20 jaar en sinds 2010 ben ik bezig met fotografie.
In het begin heb ik met veel plezier gefotografeerd met een superzoom camera, maar al snel vond ik het tijd voor een spiegelreflex: de Canon EOS 600D, waarmee ik inmiddels alweer 3 jaar fotografeer.
Daarbij heb ik de 18-55mm kitlens, 50mm f/1.8, 70-200mm F/4L IS en de Raynox DCR-250 voorzet macrolens in mijn bezit. Als ik mijn foto’s bewerk doe ik dat met Photoshop CS6, al moet ik zeggen dat 95% van mijn foto’s onbewerkt is. Op mijn verlanglijstje staan de EOS 6D en een upgrade van mijn kitlens.

Bereid je voor op een fotospam die de afgelopen 4 jaar bestrijkt en laat me weten wat je ervan vind.
Tips, kritiek, alles is welkom :slightly_smiling_face:

Wauw, ik vind je foto’s van steden echt prachtig! Zo’n mooie sfeer hangt er. Vaak vind ik dat soort foto’s juist doodsaai om naar te kijken omdat er nooit wat “gebeurt”, maar die van jou vind ik echt echt echt heel mooi!

Zitten mooie foto’s tussen! En inderdaad, ook interessante foto’s en onderwerpen. Vind het zelf vaak lastig om leuke onderwerpen te verzinnen dus dit is ook weer leuke inspiratie!
Wel kun je nog aan de compositie werken en dingen uitproberen. Veel dingen staan in het midden van de foto en dat word wel saai.

17 vind echt gaaf!

sws vind ik je foto’s erg mooi!

je word steeds beter! :upside_down_face:

wow… Dat is het enige wat ik heb te zeggen

PRACHTIG!!! Hier moet je je werk van gaan maken!

Super mooie foto’s! En wat kom je op veel mooie plekken ook! Ik ben jaloers! :'D

Wauw wauw wauw, wat een prachtige foto’s!

Oh my, wat maak jij mooie foto’s :grinning:

Oh, wat een goede tip! :slightly_smiling_face: Je brengt me nu echt op ideeën, heb toevallig volgend een tussenjaar, haha. Ben benieuwd naar meer van je foto’s!

Wat een ontzettend mooie foto’s! :slightly_smiling_face:

Gaaaaf!
Ben vooral van van je ‘gebouwenfoto’s’ :grinning:

Wauwie, jij kan dit echt heel mooi zeg!

Zou je me een note willen sturen? Ik heb een vraagje voor je :grinning:

Wauw wat maak jij ontzettend mooie foto’s zeg! :bowing_man:

Wauw wat een mooie foto’s!

Je foto’s zijn echt prachtig!

Echt heel erg mooi!