Karaktersterrenbeelden

Hallo girls,
Voor een opdracht heb ik samen met iemand die horoscopen schrijft, een karakterhoroscoop samengesteld. We onderzoeken of mensen het karakter dat zij bij zich vinden passen ook echt zijn.
Dus wij zijn benieuwd naar welk karakter je bij jou vindt passen en welk sterrenbeeld je werkelijk bent.

Thank you very much!

Sterrenbeeld 1 is een praktisch ingesteld persoon. Sterrenbeeld 1 is een harde werken met veel ambities, maar gunt het ook andere. Sterrenbeeld 1 neemt het leven serieus wat voor een druk zorgt. Sterrenbeeld 1 heeft een goed gevoel voor humor.

Sterrenbeeld 2 is een energiek en geïnspireerd persoon. Neemt initatief en gaat risico’s nie tuit de weg. Sterrenbeeld 2 kan snel boos worden, maar dat duurt nooit lang. Sterrenbeeld 2 werkt liever alleen dus samen met anderen.

Sterrenbeeld 3 is meegaand. Als dit sterrenbeeld boos is zal dat ook lang zo blijven. Sterrenbeeld 3 vermijdt moeilijke en spannende situaties. In zijn werk is hij geduldig en rustig en een doorzetter.

Sterrenbeeld 4 houdt van afwisseling, reizen en het zien van nieuwe dingen en mensen. Sterrenbeeld 4 heeft een snelle manier van denken en vinden het leuk om nieuwe dingen te leren. Sterrenbeeld 4 verliest snel zijn aandacht en heeft last van stemmingswisselingen.

Sterrenbeeld 5 is een gevoelig persoon. Niet alleen emotioneel, maar ook sensitief: hij is gevoelig voor de (onuitgesproken) signalen die elk mens uitzendt. In conversaties zal hij hoogstwaarschijnlijk net die zaken waar de ander niet over kon of wilde praten opmerken. Is de omgeving gevuld met negatieve emoties dan kan hij daar last van hebben. Hij heeft een eigen plek nodig om te kunnen nadenken. Hij kan zelfzuchtig zijn.

Sterrenbeeld 6 heeft veel wilskracht. Hij is een harde werker en is in staat andere te manipuleren. Hij staat graag in het middelpunt. Hij is een gevoelig en warm mens, trots en met zelfrespect. Hij is eerlijk en open.

Sterrenbeeld 8 is gevoelig en heeft veel wilskracht. Hij vindt harmonie belangrijk. Heeft oog voor schoonheid en verhoudingen en houdt van mooie dingen. Hij kan goed problemen signaleren maar met een oplossing komen niet.

Sterrenbeeld 9 is een trots en gevoelig persoon. Zij gevoelens zijn niet makkelijk uit te leggen. Zijn gevoelens zijn snel gekwetst Vergeten en vergeven zal hij niet snel doen. Andere hebben moeite om hem te begrijpen en hij sluit moeilijk vriendschappen, maar als hij dat wel doet zijn dat vrienden voor het leven.

Sterrenbeeld 10 is positief opgewekt vriendelijk en nieuwsgierig. Mensen zijn graag bij hem in de buurt. Hij heeft veel energie die hij ook uit. Hij vindt het lastig om volgens de regels te leven, maar heeft een grote zelfbeheersing.

Sterrenbeeld 11 is een sterk individu en wil zijn eigen weg kiezen. Hij is standvastig en koppig. In een team streeft hij naar wat het beste is voor iedereen

Sterrenbeeld 12 kan zich goed in andere verplaatsen zij begrijpen andere goed. E nemen snel gevoelens over die andere mensen voelen. Ze zijn verlegen en kwetsbaar. Ze stellen zich pas open als ze iemand vertrouwen.

.

ik zit heel veel op girlscene maar reageer eigenlijk bijna nooit maar ben toch stiekem wel heel benieuwd naar wat hier uit komt! ;p
ik kan me goed vinden in sterrenbeeld 4 en ik ben ‘tweelingen’

klopt dat?

11&12 eigenlijk.
En mijn sterrenbeeld is Boogschutter.

sterrenbeeld 8 & 12 en ben een ram

sterrenbeeld 12 en 5, steenbok…

1. Ik ben ben boogschutter.

Sterrenbeeld 4 past het meest bij me, maar 10 ook heel erg!
Mijn sterrenbeeld is kreeft. :grin:

Sterrenbeeld 5
Ben vissen.

Nog wat voor je onderzoekje: mijn vader herken ik in 8, hij is echt tweeling. viel me op. denk is misschien ook handig?

12, 8 en 5.

Ik ben een steenbok.

ik ben stier maar ik weet niet welke het is
4 en 12 klopt wel

Precies hetzelfde voor mij. (:

ik heb ze allemaal drie keer gelezen maar ik vind er geen een bij mij passen.
beschouw dit maar als… vrij nutteloos.

Bij ons is het vissen :slightly_smiling_face:

Ik zal om 19:00 plaatsten welk sterrenbeeld bij het cijfer hoort :slightly_smiling_face:

Ik ben denk ik een mix van 1 en 9, aan de ene kant ben ik heel nuchter en relaxed, maar aan de andere kant kan ik, als mensen iets lulligs zeggen, me daar best wel lang onzeker en gekwetst over voelen. En het klopt ook wel dat ik niet zo makkelijk vrienden maak, ik moet mensen echt langer kennen om ze te vertrouwen.

En mijn sterrenbeeld is schorpioen =)

11 en ik ben schorpioen

5 & 12 ik ben kreeft

Sterrenbeeld 1/5, ben zelf Steenbok (:

sterrenbeeld 9

12 ook maar 9 spreekt me net wat meer aan denk ik zo.

Ik ben een leeuw.

ik ben benieuwd :stuck_out_tongue: